1/09/2016

V duchu zkouškového

Tak a je to tady, mé první zkouškové období.
Musím přiznat své megaprokrastinační schopnosti, lenivost a málo uvědomění, že jde do tuhého. Raději se věnuji blogu, čtení diskuzí na Votoči, vymýšlení bejkáren s přítelem, čučení na filmy, American Horror Story,... když se dotlačím do učení jsem flustrovaná, mimo a nevěřím si, že všechno to učení do sebe natluču. Jednu zkoušku jsem absolvovala tento týden, výsledky v tuto chvíli netuším a tři ve dvou dnech mě čekají příští týden.


Výzvu dodržuji, krok po kroku. Není překvapením, že jsem se po prvním dvacetiminutovém tréninku zadýchala jako to prasátko, bylo mi blivno a trochu se mi i motala hlava a druhý den jsem cítila každý pohyb nohou ve stehnech. No, byla bych tak moc ráda, kdyby se to dalo omlouvat zdravotním stavem, ovšem to nepůjde, protože by to byla lež, jsem sportovní lemra a teď je to krásně vidět. Nemohu nezmínit ten pocit po tréninku - takový povznášející, očistný, příjemný. Ta směsice pozitivních pocitů dává člověku sílu pokračovat a těšit se na každý den, kdy najde v mailu nový díl. Jsem moc ráda, že jsem do toho šla. Je to zároveň i uvolnění kolem humbuku ohledně učení.

Mějte se kouzelně a pokud se perete také se zkouškami, tak přeji i pevné nervy! :)
Vaše blogerka