1/02/2016

Za mé tělo - beru výzvu!

Dnešní článek bude speciální nejen pro Vás, ale i pro mne samotnou.

Nikdy jsem nebyla sportovní typ, trendu v podobě počítání kalorií, aplikování různých diet na tělo,.. jsem se z velké části vyhnula. Bohužel problémy příjmu potravy mne zcela neminuly, dnes žiji s těmito neduhy v míru, neomezují mě, ale výčitky z nezdravého jídla mám i dnes. Rozdíl je v tom, že jídlo vnímám jinak, než při bojování s dotěrnou "miou" nebo "anou" - chci dodávat svému tělu chutné a výživné palivo bez výčitek a žaludečních potíží. Chci jíst ohleduplnějí a to myslím už opravdu vážně, už ne jen tak do větru, nezláká mne chuť, stres, ani žádné jiné negativní okolnosti, nenechám sebou manipulovat, potřebuji více zdravé kontroly.

Se zdravým stravováním jde ruku v ruce i pohyb, jak jsem již zmínila, sport byl dlouhou dobu u mě a i mé rodiny tabu. Zatímco rodinka u televize dál vesele baští vuřty a podobné "hrozně zdravé věci", já se snažím zajímat o lepší životosprávu - jídlo a pohyb. Ano, nesčetněkrát jsem selhala, ale to není překážkou, úplná porážka vypadá jinak. Nechci uštěpačně krčit noc nad nezdravými potravinami, ale ani se jimi nechci tolik cpát jako doposud.

Má maličkost byla vyzvána... vyzvána zlepšit své já pro mé já... a mé já hrdě výzvu přijímá!

Jsem fatalista - věřím na osud, vše má svůj důvod, žijeme v jistém řádu událostí, které se nám mají stát, aby zformovali nás samotné. Tato výzva mi byla nabídnuta a já ji přijímám s chutí a nadšením (uvidíme po pár dnech, možná se budu proklínat s jazykem na vestě :D)
Nový rok je vždy pomyslným začátkem, pro každého jiným. Předsevzetí ráda nemám, nikdy u mě dodrženy nebyly, je na čase se kousnout do prstu, zatnout zuby a jít do toho ne kvůli novému roku, ale hlavně kvůli - sobě.

Sledujte mé odhodlání, mou změny - jsem sama zvědavá, jak moc mne Výzva změní.
A pokud byste se chtěli zapojit se mnou, budu jen ráda ;)


Vaše odhodlaná blogerka






Poznámka:
Vše bude probíhat pod bedlivým dohledem mého přítele, který mě nenechá zpychnout, zBITCHovat, ani podobně přetransformovat do nějakého monstra posedlého extra tělem!
Přísahám, že se můj blog nepromění v přízrak posedlým super tělem.