pondělí 11. srpna 2014

▬ Hurt sentence ▬

Zase jeden článek k zamyšlení... 

Věta zaručeně devastující ženské srdce: "Nikdy jsem si s tebou neměl nic začínat, teď toho lituji!" ... zatraceně zamrzí.
Happily ever after starts here♥

Ne, že bych takovou větu slyšela od bývalého já, ale případů okolo mě bylo. Jako v nějakém romantickém slaďáku, kde se zhrzený muž snaží zaútočit na citlivou stránku. Až je mi z toho špatně.

Neříkám... i my holky dokážeme ublížit, když opravdu chceme. Ale tahle věta je od kluka, co vás "měl" před krátkou dobou (no, "měl", no) milovat, ztělesněná podlost. Ano, jsem ze staré školy. Gentlemani a charakterní kluci jsou dnes velmi ohroženým druhem.

Zapoměla bych na všechny věty, kterými se snažíme uklidňovat, ve smyslu zapomnění na křivdu této věty a fakt, že není snadné najít rovnocenného partnera. Ten člověk si evidentně buď nevidí do pusy, do srdce, do hlavy, do pr*ele,... - moje pocity, nemohu si pomoc :D , nedokáži pochopit, jak může kdokoli vědomě ubližovat, což vysvětluje, proč se tím vůbec zabývám. I když vím, že lidé byly, jsou a budou opravdové "mrchy", stejně jejich mentalitu mám vy víte kde. Tragédi.

Budu se na Vás těšit příště u určitě lepšího, veselejšího tématu :))
Vaše přemýšlící blogerka

2 komentáře:

  1. Já nevím, dokážu uznat, že bývalej kluk byl fajn člověk, jenom jsme si prostě už dále nesedly... Není na tom nic špatného, ale lidi se asi bojí ukázat slabost, připustit, že se odloučili od někoho, s kým to bylo fajn, možná si to namlouvají i uvnitř sebe a teprve pak to doléhá i na to, co prezentují.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že niekedy aj keď vidíme to varovné svetielko si s tým človekom začneme. Ja som sa vrhla do vzťahu s chalanom, ktorý stále miloval svoju bývalú priateľku... Tušila som to, ale na rovinu mi to nepovedal. Rozchod bolel veľmi, ale na druhú stranu si cením jeho úprimnosť - všetko mi povedal na rovinu a nehádzal vinu za rozchod na mňa. Vyšla som z toho silnejšia a keby nebolo toho rozchodu, tak sa o 2 mesiace nevydávam za najlepšieho chlapa na svete :)

    OdpovědětVymazat