8/24/2014

- Boom and Clap! -

Konečně jsem se k blogu dostala. Řeknu Vám... mazácký den za dnem :))
Mé počítání, které mělo za to, že čas na blog prostě bude, ani nemrknu mi nějak nevycházel... pardon, drazí :))

Prázdniny napěchované událostmi... dějovými linkami, které jsou opravdu nevyzpytatelné...

Jako snad každá studentka tak i já jsem pod nadvládou nedostatku peněz. Vše, co bylo nastřádané je pryč. Prázdniny forever :D . Jistě brigáda... jako obvykle než jsem se stačila rozkoukat, byly všechny pryč... takže budu pracovat na tom, aby alespoň přes školní rok (, který bude zabijácký...) jsem nějaký ten kšeftík sehnala.

Znáte kouzlo filmového večera (no, dobře - noci :D)? Když máte vedle sebe milovanou kamarádku, dáváte do sebe všechny možné nezdravé věci, vegan food jde stranou (ano, cítím se rozporuplně), x hodin se domlouváte na jaký film se vlastně budete koukat, takže něco pustíte až někdy okolo jedenácté, na rozjezd komedii "Na doraz" :D. Nic nemůže vynahradit tu pohodu, souznění, klid, přátelství,... a potom přijde na řadu slaďáček - "Hvězdy nám nepřály". Film super, opravdu na něj sedí: "Nejvtipnější smutná lovestory.", miluji nekýčovité romantiky (je jich opravdu hodně, hodně, hodně, hodně málo), ale... shodli jsme se na tom, že ho dloooooouhou dobu vidět nepotřebujeme :D Já: "Ne, já nechci brečet!" - Odpověď: "Já už brečím asi po třetí..." - Já: "Já se držela, ale teď už to fakt nejde!" ... vážně to prostě nešlo :D Jestli si chcete poplakat nad zajímavým příběhem, pohodovou romancí, v přítomnosti mega obří zásoby kapesníčků, jděte do něj :D









Jsem pyšná, že Sir Nikon Leonardo IV. tyto prázdniny nezahálel. Má u sebe zásobičku jednoho dne určitě legendárních fotek, některé jsou opravdu legendární momentky :D ... a ano, málem bych zapomněla, kamarád dodal k Leonardovi ještě jméno Nikolas, takže teď je celé jméno: Sir Nikon Nikolas Leonardo IV. :D

Již brzy bude vyhodnocení Giveaway ;)

mějte se překrásně a doužívejte poslední sluneční paprsky prázdnin :))
Vaše blogerka