8/31/2014

× Ende šlus holiday ×

Možná si někdo všiml mé aktivity na fb fan stránce (jako v mezích), ale neaktivity na blogu. Já si toho tedy všimla a jsem malinko v rozpacích :D ... tímto Vás tam srdečně zvu :) - budete vědět o všem možném, i nemožném v bonusech ;)

Zbyteček prázdnin. Budu tak nehorázná a dovolím si to tady předhazovat, i když to vlastně všichni víme, štve nás to, nenaděláme nic a rodičové jsou takoví "tyrani", že to, že prázdniny končí hlásí od konce července.

A teď to začne... ten šílený shon. Přijde škola, přijdou známky, potom se přiženou Vánoce,... jsme snad Supermani?! :D
Berte mě s rezervou, není to ztěžování, je to konstatování v odlehčené, snad i vtipné, náladě. :D

...
Znáte tu písničku z té jeté reklamy? "Neříkéééj mi baby..." ... ale co já to tady, vždyť snad každý, co žije u nás a nedívá se na televizi, nemá přístup k netu, ji zná. Hrají ji dokonce v hitparádách -_-. Přistihla jsem se, že si ji prozpěvuji, pouštím o.O a dokonce ji propaguji! o.O No... stane se. Ale co je na této písničce s až "drogovým" efektem dobrý? Můžu s ní provokovat kámoše, který ji nesnáší :D

...
Pamatujete na mé "předsevzetí" o zdravém životním stylu? No, tak jsem byla jako utržená ze řetězu, nechala jsem se oddávat pokušení, zlákat se od potravinového marketingového průmyslu, přátel a bylo. Litovat není čeho, možná těch pár kil na víc, které sice nějak nehrotím, ale moje tělo ano, cítí se... no, zkrátka se necítím nejlépe. Jak jsem citlivější, tak beru i stavbu jídla jináč... potřebuji vždy něco extra, jak říká mamina :D
Ale teď už vážně :*

Tady se nachází mé copánkové já, jen tak se nevidí, chtělo by to asi do copu častěji :))

Mějte se překrásně a vstupte bestovně do nového školního procesu! ***
Vaše souznící blogerka