9/14/2014

* Becouse I 'm happy!

Co dodat... ano... před sebou zářná budoucnost, maturitní vzdělání, milovaní okolo,... no, prostě ta největší pohoda *** - až na školu, no... začíná se to rozjíždět :D



Sesmolit článek... já nechci smolit, chci chrlit alespoň trochu srozumitelný text :D
Můj život je sice zajímavý, ale nedokáži odhadnout jestli až tak moc, abych ho sem v plné síle "vypsávala" :D

Ospalá jak to kočičí kotě -_-. Noční brigáda je, ne za trest, tak, peníze dobrý, ale... (jo, je jich málo :D ) má maličkost je úplně vyfluslá, ospalá, extrémně pomalu vnímavá,... ale jinak šťastná :)) - s tím, že mě řeže v krku, ale doma být nehodlám, to teda ne.

Jak spousta lidí zleniví přes prázdniny, u mě je to naopak. Jakmile začala škola, přestala jsem cvičit, hlídat si své veganské já, vařit,... čas plyne ohromnou rychlostí, splašený kůň na životní trati.

Přípravy maturáku v plném proudu... už aby ten kouzelný den nadešel... :)
... byl to záhul, je to záhul, bude to záhul, ale věřím, že to stihneme a prožijeme opravdu nezapomenutelný večer + noc... :3

Růženko, co mám ještě napsat? ... jo, děkuji, zlaíčko - opět mrouskáme, tulíme se a tulíme... :D
Jednu z minulých nocí jsem nemohla usnout, díky touze kočičky lízat mi ruku a tvář... nakonec jsem rezignovala, nechala ji dolízat do libosti (trvalo to cca půl hoďky, pak přišel na řadu její kožíšek :D ), a  já konečně mohla do říše spánku.

Před naším obytným domem (nesnáším mu říkat bytovka, klidně se s vámi "poňafám", není to prostě bytovka -_-) rostou od nepaměti dva ořešáky. Každý rok si říkám: "No, tak už bych mohla vyrazit na lov vlašáků..." a než se konečně "vykýbluji", jsou pryč -_-. A proč to píši? --- letos tomu není jinak -_-. Nevím, jestli to o mé maličkosti víte, ale zbožňuji oříšky všeho druhu, vlašské nevyjímaje, tím pádem jsem zase dost ostrouhala. Zatr... :D

Neuvěříte, ale právě mám v troubě švestkový koláč alá Lady Nectarine o.O :D
... asi se pak pochlubím na fb ;)

Mějte se překrásně! ***

Vaše nepíšící-často-články-zato-často-myslící-na-blog-a-milující blogerka