neděle 19. října 2014

+ Unlonely me

Po cca tisíci letech má maličkost otevřela blogger (normálně jsem nemohla přijít nejdřív na e-mail a potom i na heslo, no, je to normální?) a ozývám se (nebo možná prudím) se svými poznatky, životem, osudem, zkrátka se mnou. :))



(- scénická poznámka - Kočička mi zasedla židli, mé místo je tedy s noťasem na zemi... ale když ona je tak nyny, prostě miláček náš, já ji nemůžu odpálkovat. :D *♥*)

...
Podezřelý rozmach zrzek:
"Ale no tak :D ... všichni do zrz přece jít nemůžeme!" ...
 ... (*má reakce na zjištění, že další holčina z mého okolí přemýšlí o obarvení do zrzavé*
Nemyslete si, je to svízel. Zrzečky přestávají být raritou, zrzavá nějak poslední dobou až podezřele frčí.

...
Škola jede! -_-

...
Přípravy na maturák jedou. :))

...
Pokus máte rádi horory, můžete zkusit Annabelle. Pro někoho jako jsem já (milovnice tohoto žánru) je to takový slabý odvárek hororu. Ale jinak pohoda...

...
Když máte vedle sebe někoho, kdo vás miluje ♥ a nehledí na vaše nedostatky, tak totálně v celku prdíte na zdravý životní styl :D Kdo mne zná, může si říkat, co chce, pořád něco říkám o zdravém jídle, ale já papkám spíše tajně doma ve spěchu, víte. :D Takže ne, prostě ne, jedu od teď zdravěji a díky důkazům vás tím budu bombardovat. :D - pokus bude započat: 20. 10. 2014 :D
S tím je spjato cvičení, zdravé vaření, běhání,... to dám už konečně prostě! :D

...
Je super být (ne)relativně šťastná...

Mějte se překrásně
Vaše málo-se-ozývající blogerka

5 komentářů:

  1. Já si pořád říkám, že začnu cvičit na moje záda(zase) a na břicho. No, sem tam si večer udělám pár sklapovaček a kliků :-D Na rukách je to malinko poznat. No a s jídlem: podařilo se mi začíst jíst trocho pravidelně, vzhledem k tomu, že mívám ve školní jídelně svačiny, a potom i oběd. Snažím se jíst trochu zdravě a vyhýbám se tam smaženým věcem, protože školní topinky z friťáku jsou tak akorát na žlučník :-D.
    S těma zrzkama jsi to odhadla, ale když ono je to tak krásné. Já miluji svoji červenozrz, kterou mám. Navíc mi henna pěkně působí na vlasy. Asi se toho nedokážu jen tak vzdát. A je mi jedno, jak moc jsem mainstreamová. Zrz je moje životní láska :-D. Otázka zní, zda až někdo bude charakterizovat módu dvacátých let jednadvacátého století, bude tam napsáno, že 90% se barvilo na zrzavou? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. S tou zrz jsem si toho taky všimla, že je najednou podezřele častá, ale je fakt, že na podzim je jako dělaná :). A koukám, že čičiny vládnou světu (nebo alespoň našim domácnostem, ta moje chce taky pořád se rozvalovat na mé židli a já nemám kde sedět :-/
    mypinkspirit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Máš tak nádherné vlasy :-) Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já na cvičení poslední dobou taky dost kašlu :DD A jsem ráda, že jsi šťastná. Škola... No momentálně téma N.1, myslím, že nedělám nic jinýho než že se učím -.- A to mě čeká tolik písemek... Od zítřka máme prázdniny a já s sebou do Čech vezu 13 učebnic. Z každé se musím naučit 2 stránky, to mě asi zabije :D Dlouho tu nebyly fotky kočky, doufám, že brzo budou :D A souhlasím s Markem, moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš tak neskutočne krásne vlasy. Aj ja už dlhšie rozmýšľam, že by som skúsila zrzavú alebo červenú. Tebe to neskutočne pasuje. :)

    Rada by som ťa pozvala na svoju GA ;)
    http://nikkienka.blogspot.sk/2015/01/2-narodeninova-giveaway.html
    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovědětVymazat