12/06/2014

*Sleeping bear*

Noční atmosféra svítících a blikajících světélek mě probudila ze sna... je tady zima jak na "Sibiři" s extra rychle blížícími se Vánoci... mám jen jeden dárek, ale nevadí, času dost...
Rychlé spády u mě zapříčinili pocit, jako bych vážně zaspala. Nevnímati časoprostor, mnohé povinnosti,...

Přijdu si vyflusle, ale šťastně ♥

Ale ta pravá nostalgie teprve přijde, na konci roku, kdy budu bilancovat, sčítat, odčítat,... ale raději jen u sebe, v soukromý mé hlavy, kam nikdo nevidí a kde si pomalu ani nerozumím já sama. Jsem hold složitost sama, filozofka každým coulem :D


Příští týden má maličkost poctí svou návštěvou Belgii a Anglii. Jeden z mých životních snů se stává skutečností... *** Leo jede se mnou, nepočitatelně věcí jede se mnou,... balící horečka v plném proudu :D
...
Zrovna nedávno jsme vzpomínali u nás doma na den, kdy má maličkost přivezla (vlakem) vyhublý uzlíček pojmenovaný Růženka. Bylo to ke konci října, nedávno tedy tomu byl rok. Ta láska, na kterou nedáme doma dopustit. Naše domácnost už není naše, ale stala se, od jejího prvního bloudění po bytě, její domácností.

"... zabalená kulička chlupů do mé huňaté šály, z ní na mne vykukují oči velké jako hvězdy v tom nejintenzivnějším vzplanutí... neobyčejná čistota lásky, porozumění u tvorečka, který nepotřebuje slova k tomu, aby u vás učinil pocit, že jste pochopení, že nejste sami..."

Poznámka autorky:
Při psaní tohoto článku přišlo cca devadesát vanilkových rohlíčků o svou existenci na tomto světě. Ano, správně, je teprve začátek prosince, na svátky se toho ještě spořádá hafo, ale... když ono nám v kuchyni tak vonělo... (a pak, že prodejci vánočního cukroví šidí, vypadá to, že to buď dobře "naéčkujou" nebo to dělají fakt dobře, no) ... + s příbytkem váhy po Vánocích se počítá.


mějte se epesně!! :))
Vaše cukrově-naladěná blogerka