12/26/2014

/Christmas lights/

Veselé a pohodové Vánoční svátky for everyone! :)*

Asi je zbytečné sem cpát nějaké klasic fráze, víme, že cukroví všude voní, stromeček svítí a venku je typické zimní počasí, kdy vločka je neidentifikovatelný předmět, něco jako ufo. Svítíčko chvilkami dokonce sluní... zima jak vyšitá (y) :D

Ježíšek u nás nechal docela dost dárků... jeden se dokonce snaží odnaučit mou maličkost nedochvilnosti. Malý budíček, který, světe div se, opravdu zvoní a opravdu brutálně.... a proto budu doooooost zvažovat jestli ho budu používat, protože na ráno je to opravdu až nelidský nástroj na vstávání.

Za cíl jsem si dala, přečíst všechnu povinnou četbu, nacházející se na mém soupisu. No... držte mi palce :D
A jinak škola... je záhul :)

Můj pobyt v Anglii bude zaznamenán v samostatném článku, který bude zveřejněn již brzy ;) ... ale pro návnadu: bylo to epesrádes :))

...
Jako kdybych zapomněla psaní článků... musím se do psacího procesu zase dostat... :D
Všimla jsem si, že jsem o některé čtenáře přišla díky mé absenci. Bohužel, mrzí mne to, ale nemohu za to. Děkuji všem, co vydrželi :)



Mějte epický svátky! :)

Vaše Vánočně laděná blogerka