1/03/2015

"Just calm down, Lady..."

Nadpis článku říkající, ať "se Lady uklidní" je trefný.
Má absence na blogu a následný návrat mne přinutil zamyslet se nad mou fantazií, nápaditostí, osobitostí,... 

Jako kdybych měla nějaké vyčerpání tvůrčí mysli nebo tak něco. Ten čas co jsem nepřispívala na blog mě vyřadil z běžného rutinního psaní. A najednou, když se čas objevil, má maličkost nevěděla o čem psát nebo možná o čem psát dříve. Témata na články se nedají vyčerpat, jde psát o všem, o čemkoli, tak jak je možné, že mé já najednou nevědělo, co do bloggeru "drtit"? Je to jakési vykolejení, nevědomost, tvůrčí výpadek, zamrznutí mojí osobní RAMky, přeplnění poháru myšlenek nebo nevím.

Měla jsem v plánu jako pilotní článek vymyslet něco lepšího, ale nejdříve musím za svou nekreativitou udělat tečku tímto článkem. Mé já doufá, že se dostane do super nálady, bude trollit, jinotajovat, filozofovat a prostě to tady dá zase do pořádku, i když se blíží maturity. Vždy v mém mottovém slovníku bylo "Kdo chce, čas si najde.", ale sama vidím, že ne vždy je to v silách. Chci mít stroj času, obraceč času a nebo snad možná bych mohla vynalézt věc, která by během pár minut nalila do hlavy všechno učivo, co člověk potřebuje. Buď hloupnu nebo naopak má genialita stoupá, těžko říci.

*** Líbá a objímá neupravená Lady Nectarine! ***
Ale na co jsem dočista zapomněla a za co bych si nejradši nafackovala!! Bylo zjištění: zapomněla jsem vyhlásit svou GA!!! -_- ... řekněte... znáte nějakou blogerku, které by se tohle stalo???!!!!! -_- ... máte chuť mě pranýřovat, jen prosím... -_-

Takže konečně -_- vítěz LADY NECTARINE GIVEAWAY - Vol.1 balíčku se stává: Taychi :))
Moc gratuluji a kontaktuji :)
Děkuji všem, co se zúčastnili, nejradši bych obdarovala všechny :D
... ale znáte to - "Neštěstí ve hře, štěstí v lásce." ;)) ... a příští GA už bude normální, fakt :D


A mě nezbývá nic, než tento článek zakončit... (no fuuuuuuuuuuuujjj, to sem se lekla!!!! Růže mi skočila na postel, asi jsem prodělal srdeční příhodu... ty kráááásooo... jsem lekavka, doprčic, Růženko...) ... a zakončím ho jedním citátem, který jsem si přivezla z Londýna v jedné malinkaté,  pro mne kouzelné knížečce: "Don´t race for the finish line - enjoy the journey.".

Mějte se překrásně a ať je tento rok pro Vás rokem epesním! :)

Vaše divno-rebelkovská blogerka