1/24/2015

... Lady Nectarine and her ball ...

Kdo bude chtít vidět v nadpisu dvojsmysl, tak prosím, ale žádný tam nemá být :D


Vítám Vás srdečně nad článkem mapující můj maturitní ples. Maturitní ročník je strašně... zvláštní. Nejen, že je hodně učení, to je jakože samozřejmé, ale... po té mezilidské vztahové stránce a po dalším životním kroku jakmile se za námi zavřou dveře střední školy (u nás tedy těžká dřevěná kostelní vrata) je to opravdu... no, zvláštní.

Mám potřebu se s Vámi podělit nad mým štěstím, které bylo protkáno celým plesem. Ti lidé, ty okamžiky, ta atmosféra,... jsem nesmírně vděčná za všechno dobré (ne, dobrý je za tři) výtečné a výborné, co souviselo s maturákem.

Naše téma bylo kreativní a pro mnohé určitě nezapomenutelné, protože jsme ho pojali opravdu originálně. Schválně, hádejte jaké bylo... ;)


Ne, ty šaty mi nebyli krátké... to jenom tady :D


Jo a nesmím zapomenou - po skoro celou dobu plesu jsem se prala s virózou strašného kalibru, čekala jsem, že "vypčíknu" na ředitele :D - ukázka mého zjevu zde.

Moje peňásky, moje, moje...
A nakonec libovka - ne, vždy se všechny fotky povedou, no. :D
Omlouvám se za nostalgii, ale ještě teď jsem nasátá tou plesovou atmosférou, dala bych si ho ještě jednou, ten večer nesmírně utekl ***.

Sjíždím maturáky svých bývalých spolužáků ze základky, tak pořád v tom jedu :D

PS. ježiš... ten článek mi přijde tam "suchej" :D ... jako na můj styl psaní, asi jsem zapojila moc svého "cíťového" já :D ... tak pardonek :D

PPS. čekala jsem na komplet všech fotek, abych vybrala pro vás opravdu BestOf, ale to než se dočkáme... takže proto malé zpoždění*

Vaše budoucí (snad-úspěšná,-ale-jo,-musím-si-věřit) maturantka