středa 16. dubna 2014

• Magic with hat •

"Jsou dvě věci, které muž nikdy nepochopí: tajemství stvoření a dámský klobouk." - Coco Chanel

... a tak se stalo, že se do spárů Lady Nectarine, dostal klobouk... a ne, jen tak ledajaký klobouk... kouzelný klobouk, ve kterém každá příšerka, vypadá dobře...


Ne, už toho nechám... :D ... z pohádkového "textíku", zpátky do reality... :)
Po sakra-mega-extra dlouhé době, jsem se dostala ke klobouku, který mám doma, nekecám, již, cca rok. Půjčila mi ho kamarádka, za účelem zrealizování, mého nápadu na klauzurní práci. A má maličkost na něj, zkrátka a jednoduše, zapomněla. Až poslední dobou jsem se začala docela užírat, co jsem to za člověka, půjčí si a nevrací... všichni to známe: Chceš se něčeho zbavit? Půjč to! :D

... a tak jsem se rozhodla, že nebudu "čórka" a udělám něco, alespoň malinkato, efektivního. Sérii fotek... s "oným" kloboukem... mou maličkostí + mou hřívou + přidala se k nám jedna petka... ano, petka... :D ... enjoy, it! ;)






*já ji sem prostě musela dát :D - reklama zadáčo na Tanju :D*



*ano, ano, jistě, to víte, že ano, zajisté,... :D*


PS. ... upřímně... některé jsem skoro vůbec neupravovala. Jen opravdu minimální úpravy, takže ti, což se vyznáte lépe ve focení, úpravách atd. nechť mi prominou... ;) ... a nebo naopak, někde jsem měla nutkání experimentovat... :) ... celková atmosféra fotek se mi líbila... neměla jsem chuť moc zasahovat... :) + berte prosím s rezervou, že mě fotila kamarádka, která držela Leonadra poprvé v ruce... a potom mi ho nechtěla vrátit! :D

mějte se mírumilovně... :)
Vaše "jednoho dne kloboučníkova žena" :D
blogerka

28 komentářů:

  1. jee ty si taká zlatunká :D ..
    a klobučik sa tu hodí.. ma az napadlo, že by som si aj ja mala zohnat..len neviem či ja by som nevyzerala ako debilko v klobuku :D :D
    a tie vlasy aaaa.... chcem byt zase ryšaváá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... jéééj... :** ... děkuji moc, zlato! :)))
      ... ale nene :D ... žádný debilko :** :D - jdi klíďo do něj! ;)
      ... být zrzka je strašně fajne! ;)
      Děkuji moc! :)

      Vymazat
  2. Aka si krasna! :) vydarene fotky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      ... ale, no ták... já se červenám... :D
      ... děkuji, děkuji, děkuji, Sofinko! :))

      Vymazat
  3. Skvělé fotky, ten klobouk ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, zlato! :))
      ... děkuji, děkuji, děkuji, děkuji,...! :**

      Vymazat
  4. Děkuji moc za chápavý komentář! Mrzí mě, jak to dopadlo u tebe.
    Jinak krásné - neafektované - fotky. To se mi líbí.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, Netty :)
      ... ano, je to nemilé, ještě teď, mě to mrzí a mrzet, jen tak, nepřestane, ale... co se dá dělat... přeji mu jen to nejlepší...
      Neafektované... :) ... děkuji moc :) ... jsem ráda, že se ti líbí, focení jsem si moc užila :))
      Děkuji moc! :)))

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. :D
      ... jéééééééééééééééééééj! :D
      ... děkuji, děkuji, děkuji, děkuji, děkuji,... :D

      Vymazat
  6. To jsou nádherné fotky! Ty jsi tak krásná :)) A že ti nechtěla vrátit Lea? Proč mě to nepřekvapuje? :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji strašně moc, Lili! :*********
      ... *a teď už se megaextračervená* :D :D
      ... no, měla jsem dost práce, aby mi ho vrátila, protože, prý, tak dobrý foťák, v ruce nikdy nedržela... :D
      ... ale máš pravdu... není se čemu divit... Leonardo je ňuňák! :D
      :))))))

      Vymazat
  7. Moc pěkné fotky. Vypadáš na nich krásně, přirozeně a hlavně mile. Obdivuji tvoje vlasy, vždycky jsem se chtěla mít takové, ale mám je spíše do tmava, protože barvím hennou a přírodní vlasy mám hnědé, tak mi to nedělá pěkný přímo světlý zrzavý odstín. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji strašně moc, Taychi :))))
      ... děkuji, děkuji, děkuji,... :**
      ... mám šokující info... také se barvím hennou! :D ... je to přírodní, prává egyptská, bez příměsy, přes kamarádku ;)
      ... a má přírodní barva je také hnědá! :D
      ... podle mě je to tím, jak ti to vlasy zkrátka vezmou, no... :)
      Děkuji moc a moc a moc! :))
      :))))))

      Vymazat
  8. Klobouky mám moc ráda, sluší ti to.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také :)
      ... aktuálně sháním buřinku! :D
      Děkuji, děkuji, děkuji, děkuji,... :))
      :)))))

      Vymazat
  9. máš krásne vlasy.

    pls sleduj ma
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji, děkuji,... strašně moc! :))
      :)))))

      Vymazat
  10. Miluju tvoje vlasy!!! Neskutecne je miluju a az budu velka, chci presne takove. :D ;)) <3
    Mox ti to slusi!! Pozdrav Leonardovi. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji, děkuji,... strašně moc, Maruško! :*** :)))
      :D :D :D ♥♥♥♥ :D :D :D
      ... opětuji! :D ... Leonardo také zdraví! :D
      ... já tě miluji!! ♥♥♥ :D
      :)))

      Vymazat
  11. Krásne fotky, krásne vlasy, krásny klobúk :D Dokonalosť.
    Ten výrok od Coco Chanel poznám ;)
    Ani ja by som ti Leonarda nechcela vrátiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji, děkuji, děkuji,... :*** :))
      ... je úžasný... Coco je zkrátka ikona... ;)
      :D ... nejsi jediná, zlato... :D ... už cca pátá! :D - Leonardo je prostě sexouš! :D :D :D
      :)))))

      Vymazat
  12. krásne fotky :) Moc ti to svedčí :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji, děkuji, děkuji, děkuji,... :******* ;)
      :)))))))

      Vymazat
  13. Moc ti to sluší, klobouk k tobě sedí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji, děkuji,... strašně moc, Infinity! :)))
      :)) :**

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji, děkuji, děkuji,... moc! :))
      :***
      :))

      Vymazat