úterý 8. dubna 2014

| Chitchat about chat |

Krásné úterní odpoledne, for everyone! :)

... jsem tak nějak v neidentifikovatelné náladě. Chtěla bych se pustit do tutoho a támhletoho, ale mé srdce ve skutečnosti prahne jen a jen po focení. Chci fotit, fotit a fotit! :D --- naštěstí zítra jedeme se školu na jakousi exkurzy po výstavách, ani nevím, kde všude se zastavíme, ale nesmírně se těším na to, že zase provětrám Leonarda a pořádně se ufotíme do němoty! Celkově se na zítřek těším... ;)

... vím, že jsem xkrát slibovala, že budu přidávat na blog své fotky... jsem strašná v tom, dohnat se je natahat do počítače... a poté malinko vylepšit... je to jen pár dnů, co konečně mám nainstalovaný pořádný program na úpravu fotek... a teprve se osobně rozkoukávám po všech možnostech, které mi tento program dává, i když jsem docela ostuda, protože jsme se v něm učili ve škole, hodně jsem v té době chyběla a tak mám jen opravdu takové ty základy. Dejte mi čas... ;) ... mezitím se připravuji na jeden šok, který vám uštědřím již brzy! :* ... ale nebojte, těšte se... ;)

Dále tu mám jednu novinku: založila jsem fb stránku, která má sloužit (možná) k lepšímu přístupu k novinkám na blogu. Spíše asi u mě, tedy u mě na blogu... ježiši... tak jinak: celkově, u mě a pak konkrétně, u mě na blogu :D



Toť vše z mého aktuálního rozpoložení :)

mějte se krásně a nádherně zároveň a užívejte jara
Vaše hozená do klídku blogerka


12 komentářů:

  1. Dufam, že na fb stránke bude aj veľa fotiek :D nech je čo lajkovať. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      ... no, jistě, že... :D ... "Jedu Leonarda!" :D
      ... může se někdo ulajkovat do bezvědomí? :D

      ... děkuji moc, zlato! :)

      Vymazat
  2. super ze mas FB :)
    Inak ak mas rada NIIVEA mliecka pozyvam ta na giveaway o uplne novinky tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... také to, zatím, vidím jako velké + :))

      Vymazat
  3. Moc, moc, moc, ti to sluší! těším se na více fotek s tebou a omlouvám se, že jsem se tak dlouho neozvala <3 TO napravím! ;) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji! :))
      ... jsem strašně moc ráda, že tě tu zase mám, Maruško, už se mi stýskalo! ♥ ;)
      ... :***

      Vymazat
  4. Ďakujem za komentár na mojom blogu :D
    Dúfam, že si na tej exkurzii niečo pofotíš. Škoda, že nám vo štvrtok exkurzia nevyšla podľa predstáv. Bolo škaredo, tak som urobila len málo fotiek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo... ;)
      ... nakonec jsem s sebou Lea nevzala... měla jsem "bobíky", že by se mu mohlo něco přihodit... ale příště snad... ;) - školní exkurze jsou pro něho, takové, kritické... ale naštěstí je spousta jiných možností... ;)
      ... to mě mrzí... :( ... příště bude lépe! ;)

      Vymazat
  5. Nádherná fotka!
    Máš super styl psaní, hrozně mě to bavilo číst! :-D a určitě na exkurzi foť :-) jsem zvědavá na fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)
      Jééééj! :D ... já se červenám... :D
      ... no, ono nakonec jsem Lea nebrala... viz. předchozí koment... jsem strašpytel, ale budou i jiné události... ;)

      Děkuji strašně moc, jsem nesmírně ráda, že mám tak úžasné čtenáře, jako jsi ty, Denisko, které baví číst moje plky! :D

      Vymazat
  6. Krásné fotky, moc ti to sluší, uhranuly mě tvoje vlasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :))
      ... :* ... "uhranuly"... :) ... to zní pěkně! ;)

      Děkuji strašně moc, zlato! :*

      Vymazat