pátek 13. prosince 2013

S nádechem...


Co napsat pod tuto sérii fotek, než že je to jedna z mých srdcových "fotících" dnů. Nejen, že jsem díky tomu do svého života dostala novou parťačku (mám na myslí Růženku, jen pro pořádek ;)), ale ten den byl prostě celkově bez chybičky... ;))
Je to tak cca 3 měsíce zpátky... a všechno je najednou jinačí...

Mějte i Vy takové krásné dny, prosím! :))

Vaše blogerínová blogerka
PS: Přežijte pátek 13. ve zdraví ;))







11 komentářů:

  1. Krásne fotky a veľmi ti to pristane!
    AnLen

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně ti to tady sluší, vážně! :3
    Růženku pozdravuj ;)
    já chci zpátky sluníčko! Ta zima mi už pekelně leze na nervy. -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Maruško :* :)
      Určitě budu! ;)
      Já ho chci taky zpáááátky! :)

      Vymazat
  3. jej krásna.. ty máš také pekné vlásky :)
    Dúfam, že ty si tiež piatok 13. prežila v pohode.. :D
    Lucianna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach... děkuji moc, zlato :)
      No... to úplně říci nemohu, ale žiji, tak... ;)

      Vymazat
  4. byl to velmi příjemně strávený den Evi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a pozdravuj Růžu :*

      Vymazat
    2. To byl Hani :))
      ... pozdravuji! :D
      :))

      Vymazat