pondělí 16. prosince 2013

Po(ne)rozchodový reggaeton by Nectarine

Myslím, že už mohu kápnout božskou... aktuální blogová neaktivnost pramenila z významu myšlenky článku ZDE. S tím, že jsem naivně doufala, že se všechno tak nějak spraví... no, ještě více se to zhoršilo a já jsem od té doby prakticky nepoužitelná. Vím, že nejsem první ani poslední a tím pádem mi přišlo, fér napsat sem, co se mi s ním úplně stupidního a směšného nakonec našeho (ne)vztahu událo, protože: 1. za tím chci udělat velkou (co, velkou, úplně kilometrovou!!) čáru, 2. potřebuji to ze sebe dostat všemi možnými způsoby a 3. měla jsem tu čest sepsat již článek o dostání se z rozchodu a prostě vím, co bych právě teď měla dělat, ale přijde mi, jako bych takové MEGA ZKLAMÁNÍ v lásce prožívala poprvé... WTF?! Už ani sama sobě teď nerozumím, co jsem chtěla říct... :D

Rozhodně nechci sem vypisovat všechno, co se mi s ním stalo... bylo by to na dlouho a navíc nemístné vůči němu (ani jsem mu nestihla říct, že píši), ale tak nějak okrajově... mě nechal po X měsících "volného průběhu" (chtěli jsme spolu trávit čas a až po čase být oficiálně spolu, nic neuspěchat) kvůli kamarádce, kterou viděl po roce... mazec... + jako bonus se mi ani nehodlal oznámit, že je s ní, s tím, že mi: v pondělí řekl, že vlastně ani vážný vztah nechce, kvůli bývalce, odjel na víkend do nějaké prdele v řiti, kde vyrůstal a bum... najednou vztah chtěl. DEBIL!!! A to jsem si myslela, že kluci z naší třídy jsou paka... budu se jim muset omluvit.

hipster | Tumblr

Nechci být přehnaně negativní a někoho zatěžovat svými problémy... to vůbec - chci, abych zapomněla.
... a proto tu mám body, kterými se hodlám říditi, jako, že se Eva Dubová jmenuji a doporučuji je i všem ostatním slečnám, které prožívají bolestné odloučení.

MÉ PRIORITNÍ BODY:
* Přestat myslet na toho vypatlance
* Přestat jen myslet na to, že na něho přestanu myslet a skutečně to udělat
* Vyprdnout se na to, že už jako správný borec začíná spamovat FB fotkami s ní 
* Trávit, co nejvíce času s rodinou a přáteli
* Chodit se seznamovat... poznávat nové a zajímavé objekty
* Najít si někoho, kdo si mě zaslouží
* Pouštět si videa na You Tube od bavičů, př. GoGo
* Každé školní pondělí vysmahnout, co nejdříve ze třídy (v po se o ní naše třídy totiž střídají)
* O týdnu praxe ve škole ho nevnímat, vymazat ze svého zorného pole, představovat si, že pořád dokola uklouzává na šlupce od banánu nebo tak něco...
* Zabývat se více školními povinnostmi, připravovat se na přijímačky na VŠ,...
* Psát o čemkoli, o čem chci
* Dát více energie do umění
* Začít chodit už konečně na jógu (zklidňuje prý tělo, i mysl)

Doufám, že to, co nejrychleji překonám...
Vaše snažíce být silná blogerka






4 komentáře:

  1. Noo tak tie body su naozaj zaujímavé...a vidím, že to neberieš nijak tragicky.. ale správne! ,, treba sa nanhov ykašlalť, chlapi su svine.. raz chcu to a zraz uked sa niečo stane, tak oni to tak chceli aj ked je to uplny opak..
    nájdeš lepšieho, čo bude chcieť vztah nie len taketo vztahy nevztahy.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám slov... strašně moc ti děkuji. Článek není naštěstí laděný jen do deprese, ani netuším, jak se mi to podařilo... chci jít dál... moc mi to nejde, opravdu pro mne hodně znamenal... chlapy jsou vážně děsný svině ;)
      ... já doufám, že ano, i když já někoho normálního najít... zrovna já... :/
      :))

      Vymazat
  2. Body jsou zajímavé :)) vím, že GoGo je úplně parádní na takové smutné chvilky. ;) tě dokáže jednoduše pořád rozesmát, ať ti je sebehůř. ;))
    Kluci jsou hovada, kašli na ně! :D Někteří jsou teda extrémně přitažliví, ALE... musíš si najít někoho, kdo si tě zaslouží :* :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, GoGo je úžasný na smutek... ;))
      Myslím, že dlouho na ně kašlat budu! :D
      ... tak uvidíme, koho mi osud přivede do cesty... :**
      Děkuji za podporu Maruško :**

      Vymazat