čtvrtek 5. prosince 2013

∟ Srdcervoucí zjištění... ehm! ∟

Vědci dokázali, že zlomené srdce vážně existuje... no, fíha :D To je mi ale zjištění! :D

kiss | Tumblr

Tak to se dalo snad s přesností říci, že tuten stav není jen pouhý výmysl. Ale asi jsme hnedka více klidnější, že nám to potvrdili odborníci, že? :))
...nechci být protivná, ale... který "chytroň" si dovolil říci, že nic takové neexistuje?! Musel to být kluk, jinak to není možné... taková kravina, jen nad tím přemýšlet. Každý víme, jak se cítíme, když se v lásce zklameme, je to zkrátka bolest v srdci, které se snad už od pravěku říká "Zlomené srdce", takže bez přemýšlení bych odpověděla, že zlomené srdce prostě existuje. Neptejte se mě prosím, proč se zrovna o tutom rozepisuji, ale snažím se, co to jde, abych, co nejvíce oddálila školní nálož, kterou mám jako bombu připevněnou na sobě :)))
Jinak během času se zde objeví pár komerčních článků, které budou laděny stejně, jako předtím, takže nijak nebudou narušovat "máj stáájl" ;) Přišlo mi dobré vám to sem raději s předstihem napsat... :**
Tak to by bylo, tak letem mým světem a věřte mi, že teď už budu vážně hodná holka :*

Miluji Vás!! :** ♥♥♥
Vaše dneskaaninevímjaksemámnazvat blogerka






Zaposlouchej se... do mé oblíbené zpěvačky Avril! ;)

9 komentářů:

  1. Nebudu se ptát, když si to nepřeješ:))
    s tou školou to moc nepřežeň!! ;)) abys následně mohla psát ty své komerční články! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :** Děkuji Maruško! ;)
      Ale pozitivum to má v tom, že díky okolnostem budu mít snad více volného času, takže tím pádem více času pro psaní :** :D
      :D No, heleď! :D Mám to brát jako drzost?! :D :**
      Ty články budou mou součástí, jako ostatní články tady na blogu, akorát s tím rozdílem, že budou tématické podle odkazu sponzora... :)) doufám, že to nebude nikoho rušit, když, tak není nic jednoduššího, než mi dát vědět do komentů, na fb, mail,... ;)) :)
      :))

      Vymazat
  2. samozrejme vždy sa to tak hovorilo aaj to tak je:)) tak satešim na dalšie članky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))
      Děkuji moc, Roumí! :** ;)
      Jóóó :D Já také... :D :D ;) :)
      :))

      Vymazat
  3. Otázkou je, jestli zlomené srdce má mít holka každý dva dny, když se s ní rozejde klučina, s kterým si jen píše na fb nebo ho jednou viděla na diskotéce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, no :D Dnešní svět tak nějak, bohužel, funguje... jsem strašně ráda, že mezi takové, s prominutím, "pipinky" nepatříme Taychi :D ;))
      :))

      Vymazat
  4. tiež som o tom počula.. ktovie ako vtedy to srdce vyzerá.. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si ani netroufám odhadnout Luci... ;)) :D
      :))

      Vymazat
  5. Chápu tvé náhlé rozpoložení. Je to k vzteku tvrdit člověku, který cítí jak se mu svírá žaludek, láme se mu srdce a co polyká své slzy, že to co cítí je pouhý výmysl.
    Já zůstanu u emocí, věda mi přijde jako moc úzký úhel pohledu popírající naši lidskost.

    OdpovědětVymazat