11/27/2013

Nejlepší nad nejlepší marmeládu na světě...

Díky sletu událostí se mi podařilo ochutnat nejlepší marmeládu na světě. Ano, čtete dobře ;))

gif marmalade boy

Má zkušenost s tímto "marmeládovým opojením" se naskytla díky praktickému vyučování, díky kterému, se dostanu opravdu asi všude možně, i nemožně. Paní Blanka Milfaitová (moc příjemná, milá paní) byla se svojí marmeládou v X soutěžích a spoustu z nich vyhrála. Jedna opravdu prestižní byla "nejlepší marmeláda na světě" a tu vyhrála se svou citronovou marmeládou. Ochutnala jsem a... nenadchla mě. Možná to bylo tou nezvyklou chutí, možná, že jsem měla pošramocené chuťové buňky... ale moc mi nechutnala. Na druhou stranu jsem měla jen jedno sousto a na lžičku, takže to se dá považovat jako zkreslení, ale... Opět mě v životě zasáhlo jako šíp to, od čeho jsem čekala moc. Každý máme jinou chuť, ať se to týká všeho: vztahů, jídla, filmů,... možná vám mé přirovnání přijde nesmyslné, zrovna s marmeládou :D, ale já čekala, že ta chuť mě úplně odzbrojí a spadne mi brada a budu pyšná na to, že jsem měla tu čest ji ochutnat... nestalo se tak... a ve všem je, dá se říci, to samé.
Maličko záměrně píši v hádankách... :** ;))
Do komentářů mi napište, co si pod tímto textem tohoto "divnočlánku" představíte... :))
Ježiši... možná, že se jednoho dne ráno probudím a budu se stydět: "Cože, jsem to psala o marmeládě?" :D

Zaposlouchej se...


Zkouším se dávat tak nějak do pořádku, po té pauze... a bohužel se mi do toho míchají nějaké nepříjemnosti, ale nebojte ;)), ještě nebylo nic, co bych neustála :** :)

Mějte se překrásně a nádherně zároveň ;))
Vaše nikdy se nevzdající blogerka