středa 27. února 2013

Motivace...

Každý potřebujeme nějakou motivaci. Jakoukoli.
Tumblr_mheug72cgi1rk3n8no1_500_large

Mám jeden tip na motivaci pomocí dokumentu, který je tak trochu na motivy knihy a filmu od Rhondy Byrne - Tajemství, akorát s tím rozdílem, že tento dokument se dá nádherně pochopit a když mluví jeden odborník, tak mluví jeden odborník a né všichni najednou. Mě přišel dokument Tajemství tak nějak zamotaný.

Netvrdím, že tomu všemu stroprocentně věřím, ale docela dost mi to dáva smysl. Čím dál tím více se k tomu přikláním a snažím se pečovat o sílu svých myšlenek.


Co si o vnímání myšlenek myslíš?
Je to další reklamní tah nebo důležitá součást života?

15 komentářů:

  1. Zajímavé :) A tvůj blog je vážně pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Vážím si tvé návštěvy a pochvaly Vendy :)

      Vymazat
  2. Thanks for following me and commenting. I've now followed you back and keep in touch.

    vivianista.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You are welcome :)
      Thank you so much Vivi :)

      Vymazat
  3. Já si myslím, že vnímání myšlenek je důležité, motivace... a taky jít kupředu, nestát na jednom místě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano... někdy je strašně těžké jít dál... pořád ty myšlenkové pochody o tom, co bude potom a kam se bude můj život ubírat... někdy je to všechno vážně težké...
      Děkuji ti moc za tvůj názor Taychi :)

      Vymazat
  4. ano o tom jsem psala na blog i tobě myslím nna amil věřím tomu vše se špatného stává na co myslím věřím tomu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si ;)
      Hmmm... tak mě napadá, že je na světě tolik věcí, které nemůžeme mít pod kontrolou, ale naše myšlenky jsou jen naše, takže máme nad nimi skoro úplnou moc a alespoň něco pod kontrolou míti můžeme :)

      Vymazat
  5. dost jsem tajemství věřila, ale postupem času to nějak utichlo. Máš pravdu dokument tajemství je zamotaný, už se těším až se podívám na tohle a třeba zase uvěřím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak pěkné dívání :)
      Máš pravdu, v poslední době se propaguje kde co a síla myšlenek se tak nějak zazdívá...
      Jsem moc ráda, že nejsem jediná, kdo cítí tu zamotanost dokumentu Tajemství ;) :)

      Vymazat
  6. Tajemství jsem viděla a přišlo mi to takové .. jako, když se ti tu hodinu a půl snaží do hlavy narvat, abys tomu věřila pomocí toho, že ti to budou pořád opakovat. Určitě tě to optimističtěji naladí a dodá ti to sílu věřit, ale já to nevydržela víc jak dva týdny .. bohužel .. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po shlédnutí jsem se také strašně snažila, ale nějak mě to, přesně jako tebe, přestalo po nějaké době bavit... ten dokument je strašně... verbovací. Snaží se nás naverbovat, až skoro řekla bych... nucením. Nelíbil se mi. To tento je pojatý mnohem lépe :)
      Děkuji ti moc za tvůj názor Marky :)

      Vymazat
  7. Určite je na tom niečo pravdy ale je veľmi naročné myslieť stale pozitivne alebo na niečo čo veľmi chcete :D
    A chceli by sme ťa pozvať na našu jarnú giveaway! :)
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/2013/02/jarna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání :) Mrknu se :)
      Mám úplnou pravdu... je to sakratěžké :D

      Vymazat
    2. Tedy máš úplnou pravdu :D
      Chybička se vloudila :D

      Vymazat