3/01/2013

BloBox and me - na vlastní kůži vyzkoušeno :)

Zapojila jsem se do projektu od milé blogerky Belly, která na svém blogu již podruhé pořádala akci BloBox. Jedná se o blogerské boxy, které si mezi sebou vymění dvě náhodně spárované (já vím, to slovo zní tak nějak zvláštně :D) blogerky.
Když jsem se o této akci dozvěděla, hned jsem se chtěla zúčastnit, ale už bylo pozdě. Naštěstí se pořádalo i druhé kolo, takže jsem neváhala a šla do toho. A tady je sepsáno, jak to vlastně dopadlo...

Boxík jsem měla tu čest vyměnit se sympatickou a milou (také Evičkou :)) Evelin (http://evelinsbook.blogspot.com/), která o svém balíčku, který jsem pro ni připravila napsala také článek.
Hned jak jsem ho měla v ruce, tak jsem dychtivě rozbalovala a těšila se jako malá :D Ani nemohu popsat, jak moc mě obsah krabičky potěšil :)
BloBox plně naplnil mé očekávání, ba i předčil! :)
Příště do toho jdu určitě znovu! :)

"Mrkejte na náš fešný koberec z obýváku :D"

Celý obsah balíčku je úžasný! :) Je strašně zláštní, že i když jsme se s Evelinkou nikdy nepotkaly, tak jako bychom věděly, co máme navzájem rády :) Tak třeba začnu Tureckým medem :D Zrovna jsme s mamkou přesně tento pytlíček dojedly :)
Pak je tu úžasně vonící tělové mléko, okolo kterého jsem pořád v drogérii chodila :)
Vzorečky zkouším k smrti ráda :D a tady jich je hnedka čtyři :D. Navíc liftingový od Dermacolu jsem již v takovémto vzorečku zkoušela a vyhovuje mi pod oči, zrovna jsem ho zdělala :D A také mě nesmírně potěšil vzoreček od Misshy, protože mám strašnou touhu vyzkoušet některý z jejich BB a tady máme revoluční novinku (kterou jsem si pravda přiznávám musela vygooglit :D, ale o něčem podobném jsem četla myslím, že u Rendy), samočistícím gelem.
A tvářenka od Reginy je také božská :) Ta barvička ke mě sedí, moc se mi líbí :)
Čaj nádherně voní i přes alobal, takže soudím, že bude vynikající :)
Svíčka už hoří (moje mamka je tak trochu ulítlá na voňavé svíčky :)) a nádherně provoňuje náš byt :)
Čínské hůlky ráda vyzkouším, i když se obávám velkého trapasu, takže bude nejrozumnější trénovat doma :)
Sprchové gely mám moc ráda, nádherně voní a už se moc těším, až koupelnu doslova zaplaní jejich vůně :)
BB Cream od Lóreál jsem vyzkoušela a moc mi barevně neseděl, ale což :) Dám mu ještě díky Evičce šanci :D
Lak na nehta je ve fialové barvě, kterou zbožňuji, takže více dodávat k němu netřeba :D
A takto bych mohla pokračovat do alelúja pořád bych každičký výrobek vychvalovala ;) :)

"Moc mě těší, že jsme si vyměnily spolu s balíčky i dopisy psané rukou. Pěkně osobní, ne na počítači. :)"

"Strašně mě potěšila také krabička :D Přišlo mi to strašně vtipné :D"
"Momentka :)"

Tímto bych ti chtěla Evičko ještě jednou moc poděkovat :)