9/28/2016

Veget Fest - něco dobrého

V našem městě se již každoročně pořádá festival na oslavu vegetariánství, veganství, zdravého jídla a podpory znevýhodněným zvířatům. Ráda se angažuji, je to příjemné zpestření dnů a ten fajne pocit z dobrého jednání je k nezaplacení. Má maličkost přispěla svým kuchařským umem, ani nevím, jak se mi to povedlo, ale upekla jsem makovec, který se dokonce podařil a putoval na stánek s ochutnávkami za dobrovolný příspěvek. Součástí byl i charitativní bazárek, ve kterém se objevila i má mini mikinka s včelkou Májou (kterou jsem si vyfotila, pro případné případy) a spousta jiného oblečení, mého mírně provětraného šatníku. Doprovodný program sčítal kytarové duo, karatisty, přednášky, ohňová show,... 
Jinak: letos se konal třetí ročník, počasí se moc nevydařilo, lidé přišli a podpořili naši píli a stálo to za to. :)
Mám tady krátký report a pozitivní vlnu energie z této akce. :)

A tady LN v akci! :D

Pán z antikvariátu a knihy s veg, zdravou a osobnostně rozvíjející tématikou. 
A ano, jednu knihu jsem si odnesla. :D

Přehlídka mňamek ♥




Jinak, pokud mě nesledujete na Insta, tak jste tu mikinku s Májou propásli. :D

Mějte se překrásně!