sobota 1. října 2016

Vlasové drama

Mé ikonicky dlouhé vlasy jsou fuč, díky mé neschopnosti a zabejčenosti.
Již několik let si zastříhávám vlasy sama, dost nepravidelně, dost nedbale, ale účel to vždy splnilo. Jenže! Vlasy jsem měla u konečků dost poničené, tak stříhám, stříhám a bim, bác, mega kus pryč, stříhám dál, zuby jako blázen,... no, pokoušely se o mne mrákoty. Pomocnou ruku mi nabídl náš rodinný přítel, nemající absolutně žádnou zkušenost s kadeřnickou činností, ale zachránil mě. Ponaučení do života: už nikdy na své vlasy nesahej, Evo, jinak ti Lady Nectarine dá do zubů - souboj dvou holek v jedné, psycho boj o vlasy.

Jsem na své vlasy přiměřeně háklivá. Už od školky jsem je měla dlouhé, jediné krátké období nastalo někdy okolo "občankového" věku. V té době dlouhé vlasy nefrčely, snažila jsem se podobat své sebevědomé kamarádce, která všechny okouzlovala nejen krátkým účesem a čekala, že mi to dobije baterky pro společnost. Nestalo se tak a já od té doby jedu vlastní vlasovou éru.

A teď odpovím na dotaz, na který se mě docela často ptáte. Jediná barva lpící na mých vlasech je zrzavá, jinak má přírodní je hnědá se zrz odlesky, takže po přemlouvání okolí a mé chuti po změně jsem se přebarvila. Teď je zrzavá mé poznávací znamení, přirostla ke mně. Dva barvící procesy proběhly chemickou barvou z drogérie (Loreál, Preférence), pak už jen henna. Má věrnost je vkládána do čistě přírodní henny celkem dlouho, jsme bff.
Toť o mých vlasech.


Mějte se faaaaajnově!

5 komentářů:

  1. Já si taky zastřihuji vlasy sama a znám ten pocit, když si omylem ustřihneš více vlasů...:D
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Já si vlasy sama nestříhám, ale když jsem před dvěma měsíci byla na zesvětlení u kadeřnice a odešla jsem jako nazrzlé mourovaté kotě, měla jsem celkem chuť s tím začít :D

    OdpovědětVymazat
  3. Asi od 15ti se o vlasy starám sama, což už je skoro 7 let, od tý doby jsem byla u kadeřnice jen 2x a pokaždý jsem odcházela znechucená, že vlasy sice dobrý, ale za tu bych se takhle doma ostřihala 4x :D Střihám se, barvim se, pečuju o ně a ikdyž jim nedávám značkovou kosmetiku za x stovek, nemmůžu si na ně štěžovat. Prošla jsem i spoustou barvením, moje přírodní je světle hnědá, měla jsem tmavě hnědou, černou, skoro blond, fialovou, a vlasy žijou a nepadaj. Tak snad ani nezačnou :D
    Tobě ta zrzavá dost padne, podle fotky nepoznám jestli máš modrý, nebo "našedlý" oči. Každopádně ti to sluší! :)
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  4. Henna je to nejlepší pro vlasy a za tím si stojím. Taky ji sem tam používám už víc jak 8 let. A stříhám se sama doma, vždycky od kadeřníka jsem odcházela s brekem protože si hýčkám svoje dlouhé vlasy a oni "Konečky" berou jako "Ustřihni mi to k ramenům."

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherný vlasy :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat