čtvrtek 22. září 2016

Jablko

Kult nakousnutého jablka.
Poslední dobou se mě dotýká mobilní technologie, páč mám trochu problémy se svým Samsungem. Dostávám se dobrovolně do rozhovorů, ptám se, vyptávám, jsem zkrátka lačná po informacích, jsem takový technologický ignorant, takže zkrátka potřebuji poradit. A vláda iPhonů je tak rozsáhlá, že tato debata jím skoro vždy končí.

"A nechceš teda iPhone?"
Což o to, chtít můžu. Ale když se podívám na ty ceny, chtění mě tak nějak přejde. Představa, že se mi ten telefon pokazí, i když je prý pravděpodobnost velmi nízká, se mi vůbec nelíbí. Asi pocházím z kraje, kde taková suma je pomalu enormní, no.

"Vydrží ti dlouho."
O tom já nepochybuji, zkušenosti okolí mluví za vše. Ale ta cena...

"To našetříš."
Našetřím, ale představa, kolik věcí bych si mohla pořídit... uuuuuuu... mobil vs. třeba dovolenka, no, nevím.

"iPhone je prostě nejlepší mobil na světě."
Tak na tohle jsem trochu alergikuš. Z tohoto tvrzení, které je překrucováno do fanatického mekotání o tom, že všechny ostatní mobily jsou srajdy, vzniká pomalu až třetí světová. Lidi, každému vyhovuje přece něco jiného, tak někdo má rád tlačítkovou Nokiju a co, jako. Není třeba se hádat.

"Mám ho, jsem borka (or borec) a jsem nejlepčejší!"
Výkřiky úplně o prdu. Jo, jo, jo i tací lidé existují - jsem přinejmenším vládce planety tím, že mám mobil příslušné značky, ostatní s jiným typem nebo dokonce značkou jsou spodina. Ježiši, proberte se.

Nikdy neříkej nikdy, možná se jednou hecnu a vážně na něho prašule sesbírám a přesvědčím se konečně sama, co za mobil to vlastně je, proč je tak opěvovaný. A nebo prostě zůstanu u toho, že jsem ta chudá studentka, která řeší peněžní záležitosti tak vážné, že tolik peněz prostě nedá.


Mějte se pohodově!

6 komentářů:

  1. Já bych Iphone chtěla jenom kvůli focení, protože se o něm říká, že je to vlastně fotoaparát, co umí volat :D Kdybych u mobilu neřešila fotoaparát, tak mi stačí jen ta tlačítková Nokia. Nikdy mě nenapadlo dělit lidi podle typu mobilu, ale kdoví... možná se to v ZSV budou naše děti učit jako sociologické dělení společnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ten fotoaparát je vážně boží - měnit jas již při focení, no, paráda! :D
      Od té doby, co jsem zabředla do tajů smartphonů, tak by mi už tlačítka nestačila, pomalu už ani nevím, jak na to. :D
      Taky vždycky kroutím hlavou. Někdo se chlubí značkou, nemá pomalu ani na chleba, ale hlavně, že má mobil, ty kvality už ani nevidí.

      Vymazat
  2. Já taky říkala, že si ho za tu cenu nikdy nekoupím a jak jsem ted spokojená :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že ano. :)
      ... nikdy neříkej nikdy, měníme se, měníme názory, postoje,... takže proto jsem i otazníky okolo tohoto mobilu nechala otevřené, i přes to, že ta cena má na mě aktuálně největší vliv.

      Vymazat
  3. Mě takhle "ovocná" mánie nějak nebere, je pravda že na chytrý telefon se zvyká rychle (dlouho jsem odolávala, až se mi loni na jaře můj tlačítkový rozbil), ale nejdůležitější pro mě byla cena, základní "dorozumívací" funkce s okolím a spolehlivý výrobce. Skončila jsem na úplně opačné straně s windows phonem a jsem spokojená. Foťák v mobilu je sice fajn, ale můj cíl je digitální zrcadlovka s kvalitní optikou, to žádný mobil (zatím) nemá :).
    FitBlogies

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě, vždycky jsem byla "jablíčkovej" odpůrce. Nesnášela jsem všechny ty pipinky a hrozný borce, co ho vytahovali na každym kroku, jen na obdiv. Taky mi vždycky přišlo, že je to mobil jako každej druhej, jen s třikrát vyšší cenou.. Měla jsem vždycky Android, jednou Samsung, jednou Htc, jednou Lg, ale všechny se do dvou let začaly sekat a blbnout. A pak se mi můj tehdy aktuální mobil pokazil a jako náhradní jsem od kamaráda sehnala Iphone 4, což je dejme tomu 5,6 (?) let starej model, používanej tím kamarádem a předtím právě jednou takovou "pipinkou" .. Měla jsem ho asi 3 měsíce a ten mobil se za celou dobu nesekl ani jednou! Tak starej mobil a pořád držel a šlapal ak hodinky. Nechápala jsem to, ale začala jsem si říkat, že to asi nebude tak špatnej mobil.
    No a když došlo na koupi novýho, trošku jsem zainvestovala a koupila 6S. Za chvíli to bude rok, co ho mám, a je to fakt to nejlepší, co jsem kdy měla. Na to, jak jsem Iphony vždycky nesnášela, jsem teď obrátila o 100%. :D A neberu to z hlediska "hele, mám Iphone, kdo je víc" .. ale fakt z toho pohledu, že se neseká, neblbne, je spolehlivej, hezky fotí a tak :)
    Michelle B

    OdpovědětVymazat