středa 17. srpna 2016

Závan mouder

Jsou všude kolem nás. Motivační proslovy, citáty.
Možná snad potřebujeme v dnešním světě, více než kdy předtím, číst všechna ta moudra, abychom se neztráceli v té směti věcí, možností, které nám svět nabízí. Možná toho všeho máme příliš. Staráme se o záležitosti, o které se dříve lidé zajímat nemuseli, stavíme se do rolí loutek, herců,... ani nevím, co všechno mám do výčtu zahrnout, nevím, co všechno lidé dělají kromě svého přirozeného chodu věcí v životě. A ani nevím, co je přirozený chod, pro každého je to něco jiného. Smutné je, že "přirozené" může být i například faleš, sebeklam,...
Je toho tolik, co nevím, tolik, co chci vědět a tolik, co chci zapomenout. Jsem na sebe tvrdá. Když vidím, jací dokážou být lidé sami k sobě tvrdí, říkám si, že možná je to svým způsobem dobře. Nejsme zahledění do iluzí, kterými jsme obklopeni, nezajímají nás pohledy ostatních, protože "prostě jen blbě čumí", zajímá nás jen to, co si o sobě myslíme sami. A možná jen hloupnu.
Motivace je fajne. Především od inspirativních lidí, inspirujících činů a... internetových serverů s překlady písniček.



Vaše nemoudrá blogerka



6 komentářů:

  1. Mě teda už ty motivační a pozitivní záležitosti celkem štvou. Mně to totiž od některých lidí připadá neupřímné, že si na něco hrají. Samozřejmě nemám ráda smutné a depresivní věci, ale někdy prostě narážím na ty motivační věci až moc. Všechno mi to připadá jen jako hra.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda motivační citáty. Můj problém spočívá s tím, když je sdílejí nesprávní lidé. Třeba moje sestřenice sdílí pořád něco o mateřství, třeba i to, že jí jednou dítě přijde říct, děkuji, že jsi moje maminka nebo co. Ale její máma se okolo všech svých dospělých potomků točí jak hadr na smetáku, hlídá jim děti, vaří atd. A oni neprojevují ani kkousek úcty. A to mě štve. Nebo rádoby vlastenecké citáty.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám motivační citáty a "pozitivitu" ráda, ale přijde mi že v poslední době to je trend a dělají to lidé, z kterých vyzařuje že to jen póza, to mi trochu vadí :) ale zase se tím nenechám otrávit :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Občas človeka tie pozitívne veci nakopnú, občas ale naštvú. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Niekedy je hlava človeka tými motivačnými citátmi už úplne preplnená, až ho to začne znechucovať. Ale niekdy naozaj nakopnú! :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám motivační články hrozně ráda, ale musí být opravdu pěkně nenásilně napsané. Kdyžse napíšou špatně, nedivím se, že některé spíše odradí :)

    OdpovědětVymazat