pátek 22. července 2016

Žer železo

Jsem si jista, že můj zdravotní stav je drtivé většině lidí na této planetě vyloženě u řiti. Ale stejně o něm něco napíši, abych si mohla přečíst své upřímné přiznání, viděla černé na bílém, co dělám špatně a konečně s tím něco začala dělat.
Jsem vegetariánka a nedržím si přísun živin, protože jsem líná si vařit. Ráda bych po sobě hodila kamenem, aby se mi skutečně rozsvítilo, byla jsem chytřejší, lepší, úžasnější a v neposlední řadě si přísun živin začala hlídat.
Do teď jsem razila přístup "nosím tričko Nirvana, ale ve skutečnosti ji neposlouchám" = "jsem veg, ale co papám si nehlídám". Tak jako kotvím u hudby téhle boží kapely, tak chci nosit tričko, ne, jen z pozérství, ale proto, že nosit takové tričko by mělo být samozřejmou ctí a prokázáním úcty.
Takže si začínám ofiko vařit. Amen.


Nirvanoholička

3 komentáře:

  1. :)
    Môj brat tiež nosieval tričko Nirvany. 12 rokov to isté tričko. Minulý rok ho vyhodil, pretože už presvitalo. Jej, škoda že mal zrovna svadbu, zoznámil by som vás :D
    Blbé je, že on tú Nirvanu aj naozaj počúval. Takže hoci som tričko Nirvany nikdy nenosil, napočúvané mám ako nejaký grunge-fanatik xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak to vidím jako pozitivní složku soužití s bráchou. :D
      To je v pořádku, já bych seznámila i svého přítele a bylo by. :D
      Děkuji moc za krásně pozitivně milý komentář. ♥
      ***

      Vymazat
    2. To by šlo, akurát musíme chvíľu počkať, bo je od svadby na mňa trochu naštvaný. Mne sa tie rodinné udalosti pod stresom nejak doplietli a tak som bratovi po obrade kondoloval úprimnú sústrasť a ujovi čo pochovával manželku som zablahoželal k skvelému rozhodnutiu O.o
      Neni vôbec zač ♥

      Vymazat