8/03/2014

♦ Big bang Nectarine

Ahojte, drahouši! :D
Jako kdyby mi v hlavě vybuchla bomba! :D Posledních pár dnů jsem jako hyperaktivní dítě, kterému vzaly lízátko! :D

Jedna z věcí, která mi pomalu nedá spát, je skutečnost, že má filozofie je skoro pořád na malé úrovni. Je mi jasné, že nic není hned, chce to čas. Ale jako každý, potřebuji všechno nejlépe hned. Zpropadená lidská vlastnost :))

Život jako kdyby se chvilkami zastavil. Neděje se nic zásadního. Jako kdyby ten zmatek posledního půl roku byl již opravdu moc, nastal čas poklidného užívání si sebe a všech svým milovaných ♥.

Nezveřejněný status na Lady Nectarine:
"WOW... ten pocit, když začne hořet vagon vlaku, kterým jezdíváte do školy a řeknete si: "Kdyby to byl všední den, nebyly prázdniny a zrovna bych jím jela..."... o.O ... kdyby, kdyby... no, fuj - kdyby! :)" ... vážně, bylo to ve zprávách. Do našeho města lidi svezla autobusová doprava, nikomu se nic naštěstí nestalo. Jak se říká, že bychom neměli myslet na to, kdyby tohle, tak by tamto... jen potvrzuji, platí to snad vždycky.

Vysvětlí mi někdo, proč mám napsaných x článků v konceptech a stejně je mám pořád v záloze, protože se mi chce všechny je přepsat? Divné... aktuální rozpoložení při psaní konkrétních článků je zřejmé... zatr.

Ještě jednou bych zmínila fb. Stránka blogu má 30 liků! Strašně moc děkuji! :**



Vaše prázdninová blogerka