pondělí 28. července 2014

♪ Máj mňůzik story

... a tak se mé já nedokáže odtrhnout od nové desky Lany Del Rey. Asi jsem se opravdu zamilovala ♥♥♥



Hudební průmysl mě baví. Řada inspirace, originality jako v dalších uměleckých odvětví. Jen... poslouchejte "máj mňůzik story":
Nedávno jsem koukala po dlouhé době na televizi. A jak jinak, než že jsem sjížděla hudební stanice. Přepínám, přepínám,... a ono pořád nemohu narazit na nic, co teď poslouchám. Buď samé ohrané hitovky, hrající pořád dokola nebo zcela pro mě neznámí interpreti. Buď stárnu, puberta už vyprchává - už se mi nechce jít jako ovečka stylem žebříčků v hitparádách or... mám stále vyhranější hudební vkus.
Upřímně doufám, že platí ta druhá možnost. A tak nějak si myslím, že tomu tak opravdu je. Vybírám, poslouchám, naslouchám textům, případně googlím překlady, pozoruji její vliv, přemýšlím o pocitech autora při psaní i poslechu písně, pocity mé,...
Lana, Kasabian, Artic Monkeys, Katy B, Marina, Florence, Gorillaz,... jen výcuc aktuálních hudebních lásek, ke kterým se stále vracím, i třeba s letitými odmlkami. 
Ale zpět k Laně. Její Ultraviolence je... aaaaach... boží záležitost. Její debut + nové počiny mi v mptrojce budou znít do aleluja...
Dodatek - co na tom, že poslouchám i klavírní, orchestrální skladky? Mozart, Bach,... nejsem šílená, pouze svá :D
Dodateční dodatek dodatku - mám ráda i jazz :))

Na vědomost se dává, že v domově důchodců mi bude hrát hologram-Lana + všichni ostatní, co jsem vypsala :D

...věnujte hudbě svůj obdiv, jakékoli, která si Vás získá...
Vaše blogerní blogerka

4 komentáře:

  1. V mp3 mám hlavně Amandu Palmer, nějaký metal, rock, dále pak filmovou a seriálovou hudbu( komplet soundtracky z prvního Pottera, prvních Pirátů z Karibiku, X-menů dále pak komplet jedné série doctora Who, Forresta Gumpa, přičemž tam jde spíše o to, že tam máma ty písničky, které tam hrají takže Elvis atd.) a nesmím zapomenout na mého oblíbeného Sherlocka. Už dva měsíce se dokopávám k tomu, abych si tam hodila něco z toho, co poslouchám aktuálně a pořádně to promazala. Hodně toho totiž překlikávám. Jinak díky ytb jsou možnosti poslechu hudby neomezené. z českých je to Nohavica, Kryl a Plíhal, staré písničky od Kluse, jinak z cizích právě Monkeys, God is an astronaut, Tycho. Sjíždím většinou celá alba, stejně jako můj oblíbený folk metal a keltická hudba. Při učení a práci si pouštím opět soundtracky z filmů nebo Jazzové a swingové kompilace. A další moji oblibou jsou soundtracky z počítačových her. A to jsem ty hry třeba ani nehrála, ale znám jejich hudbu :-D. Z klasiků zase Mozart(trochu osobní vztah po třech týdnech čtení jeho životopisu :3), Beethoven, Chopin, Vivaldi. Někdy je chuť na něco pochmurného a těžkého od Beethovena, někdy zase veselejší od Vivaldiho, jeho Čtvero ročních dob ve mně vyvolává snění a vzpomínky na různá období. Nejsi tedy jediná, kdo se vymyká hudebním pořadům a rádiím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taychi... já už jsem to psala a napíši to i po milionté - MILUJI TVÉ KOMENTÁŘE! :**** :)))

      A klíďo přitvrdím: Zbožňuji tě, sestro! :D :)

      Vymazat
  2. Evo jdi do prde*e s tou tvou krásou! :D
    Jinak Lana je úžasná. Nic jiného teď neposlouchám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši o.O - já si přečetla: " Jdi do..." a hned si myslím, že mi tady někdo "hejtuje" :D :D :D

      Andrejko, já být tebou, tak mlčím, ty kočko moje! :***

      Lana je... aaaaaaaaaaaaaaach... ♥♥♥ :))

      Vymazat