9/02/2013

V roli "Modelíny" - volume.2

A protože se blogy zaplní zprávami z prvního školního dne, já budu jako vždy jiná a přináším report ještě z prázdnin ;))
Byly tuty prázdniny výjimečné? To si teda pište :))

Jeden z výjimečných okamžiků byl celý páteční den, který jsem z největší části strávila v úžasné společnosti mých úžasných kamarádek Andrejky a Hanky.
Andrejku určo znáte jako Andreu Bone, její super blog musí povinně znát přece každý ;))

Už podruhé v životě (a o těchto prázdninách) jsem se na chvilku převtělila do roli "modelky" a nádherně nalíčená (od úžasné Andrejky) jsme vyrazily, my, tři agentky 000, doslova do džungle a nafotily krásné fotky. Už mě znáte, jsem k sobě strašně skeptická, ale podruhé v životě jsem se sama sobě na fotkách opravdu líbila :))

Má úloha byla proměna v takovou kouzelnou nadpozemskou lesní vílu...









 Mnohem více u Andrejky: http://andreabone.tumblr.com/ :))