úterý 3. září 2013

Jak bych v klídku mohla bydlet aneb luxus po italsku

Mě si jen tak ledajakým bydlením nezavděčíte :D
Miluji nádechy a výdechy skutečného luxusu, takže podle toho by mé bydlení mělo také vypadat. Chci cítit "vůni" domova, chci mít ke všem věcech osobní cítění a rozhodně nechci žádné "překýčovité" obrázky na zdech.

Nejraději bych se chtěla cítit jako v paláci vintage....
A co ty? Jaké bydlení by bylo opravdu srdeční záležitostí? :))

Obývací pokoj
Začněme tam, kde se tráví nejvíce času. No, i když u mě to bude spíše postel v mém pokoji :D




Ložnice
Nejdůležitější ze všech místností :))




Kuchyně
Já vím, že je to k neuvěření, ale vařit už něco opravdu umím :D




Šatník
Vždycky jsem si přála šatní prostory jako měla Carrie v Sexu ve městě :))


Fotografie poskytl Salon Cardinal, prodejce italského luxusního nábytku: http://www.saloncardinal.com/cz.

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To mi povídej :D
      Jsi být miliardářkáááááááááá :D :D

      Vymazat
  2. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá :D
      Takové nabídce nejde odolat :D
      Pod podmínkou, že budeme OPRAVDU sledovat :D Ne, žádné umělé sledování... ;))

      Vymazat
  3. Tak to je vážně luxus!:) mně se poslední dobou začíná líbit jednoduchý funkcionalismus a prosklené místnosti... i když u koupelny je to třeba značně nepraktické :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj prosklené místnůstky... to je bomba! :D
      Já bych brala třeba jen prosklenou jednu stěnu ;))
      :D :D No, koupelna by se mohla vynechat :D :D
      Máš super vkus! :)

      Vymazat
  4. Keby takto bývam, tak bych byla len doma :D :D a jo tú kartičku dostáva každý :D klidne dojdi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a kdo ne?! :D
      Taková pohodička na gaučíku za X tisíc... kdo by odolal ;)
      Tak fajnééé :D Už hopkám k vám do *skůl* :D
      :D Ne, vážně... já ji opravdu brutálně CHCI!!!! :D

      Vymazat
  5. Amazing room ;) Very beautiful photos ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. To je úžasné bydlení. :-) Něco takového je sen.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, tak takovéhle bydlení bych si taky nechala líbit! Ale asi bych se nedoplatila :D

    Zvu Vás na můj blog, probíhá zde giveaway o voňavku od S.Oliver. http://krolling-done.blogspot.de/2013/09/prvni-narozeninova-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je opravdu luxus! Já mám ale raději modernější design :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  9. DOKONALOSŤ!!!!!! Presne takýto štýl milujem a dúfam, že raz sa mi podarí si takto zariadiť svoj domček :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tomu říkám luxus, ale na mě je to už trochu moc přeumělkované. Ale víkend bych si tam dokázala představit :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat