9/01/2013

♦ Liebster blog award ♦

Dostala jsem super příležitost zapojit se do (teď celkem v kurzu) řetězového blogerského projektu Liebster blog award. Blogeři se navzájem nominují, nominují své oblíbené blogery, do 200 pravidelných čtenářů a vymyslí 10 otázek, které mají něco zajímavého o daném blogerovi prozradit.


Moc děkuji Verunce za nominaci :))

Měla jsem strašný problém vybrat jen 3 blogerky, někdo nominoval klidně i 11, ale myslím si, že by nominace nebyly potom tak výjimečné :D
Za sebe nominuji: Andrejku, Be, Luciannu. Jděte do toho holky! :))
Tohle jsou otázky pro vás:
 1. Co pro tebe blog znamená?
 2. Máš nejoblíbenějšího blogera nebo blogerku?
 3. Co si myslíš o blozích, které jdou jen za vysokou navštěvovaností?
 4. Doplň: "Kdybych mohla všechno na světě, tak bych... "
 5. Vrátila by jsi někdy čas?
 6. Věříš na zázraky?
 7. Co ráda posloucháš?
 8. Co si myslíš o lidech, kteří nemají pokoru?
 9. Kde myslíš, že budeš za 50 let? :D
 10. Černá nebo bíla? :)

1. Kdo tě inspiroval k blogování?
Než jsem začala s psaním blogu (poprvé to bylo na blog.cz), neměla jsem ani tušení, že existuje nějaká blogerská komunita. Spíše se, postupem času, inspiruji až teď :))
2. Co ráda děláš, když se zrovna nevěnuješ blogu?
Ráda kreslím, čtu, tančím Street dance, poslouchám muziku, sleduji dění okolo sebe, chodím na výstavy, věnuji se přátelům a rodině, řeším radosti a strasti života osmnáctileté slečny a chodím do školy :)
3. Čteš ráda? Jaká byla poslední kniha, kterou jsi přečetla?
Čtu moc ráda, ale stává se mi, že ne každá kniha si mě získá. Naposled jsem přečetla Řízkaře od Barbary Nesvadbové.
4. Oblíbená kosmetická značka?
Jedinou nemám. Miluji spíše konkrétní produkty, ale obecně mám ráda spíše kvalitnější věcičky (ovšem mít na ně peňázky, že? :D).
5. V kolika letech jsi se začala líčit?
Pořádně až díky holkám na střední. Snažili se mě povzbudit k tolerování sebe sama a chtěli mi ukázat, že se dívka nemusí nutně zmalovat, ale stačí jen přikrášlit. Naše třídní holčiny jsou úžasné ♥ mám je strašně ráda ♥ :)
6. Ví tvé okolí, že máš blog a pokud ano, jak na něj reagují?
Pár "zasvěcenců" to ví a toleruje. Nikdy jsem to moc neroztrubovala a ani nechci. Vím, jací lidé dokážou být...
7. 3 vlastnosti, které tě dokonale vystihují?
Asi přívětivost, spolehlivost a snovost.
8. Změnil se ti nějak život od té doby, co jsi začala blogovat?
No, změnil... to ani ne :) Možná jen v tom, že sdílím svůj osobní svět s cizími lidmi, kteří sem chodí, protože se jim v mém světě líbí nebo se s ním ztotožňují a v něčem jim pomáhá. Jsem moc ráda, když mohu komukoli pomoc...
9. Jedna věc, která tě dokáže rozveselit?
Nejspolehlivěji moji blízcí, ať už z rodiny nebo z přátel, nebo ze školy.
10. Oblíbená příchuť zmrzliny?
Čokoládová :)
Photoshoot by Tomáš Pacovský :D


Doufám, že jste se o Nektarince dozvěděly zase něco nového.
Děkuji všem, co se prokousaly až na konec rozhovoru :D
Nezapomeňte věřit v sebe sama :))
Vaše snová blogerka