pondělí 23. září 2013

In my different world...


Konečně můj první post s Leonardem :))
Počasí našemu vztahu ze začátku nepřálo, ale nakonec se v neděli umoudřilo, takže nic nestálo v cestě našemu prvnímu "randěti".
Jestli někomu bude vadit má nefotogeničnost a nechtěnost (no dobrá, lenost) retuše, tak se nemohu zlobit, pokud mi někdo odhlásí přízeň... né, prosím neopouštějte mě, já se dyštak do další série fotek polepším! :D
Zatím jsem tu jen já, ale příště bych se chtěla zaměřit hlavně na jiné objekty... nechte se překvapit! ;)

mějte se krásně
Vaše snová blogerka
PS. Ta poslední je dost tmavá... já vím ;))






37 komentářů:

  1. Leonardo fotí báječně! :)
    No, velký podíl na tom má i modelka - sluší ti to! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano Gabi! :))
      Na Leonarda nikdo nemá... ;) :D

      Jéé :* Děkuji moc :))
      Jako kdybych to už od někoho slyšela... :D ...Od jednoho úžasného pana fotografa... :D
      Jsi moc milá♥ :) :*
      :))

      Vymazat
  2. Leonardo se předvedl. Koukám, že to bylo vážně povedené rande! :) :D
    A ten svetr je boží! <3 A ty boty a to všechno. :)* První rande vám přálo! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leonardo se rád předvádí :D Láska máááá, jedináááá :D
      Rande best of :)))
      Ten svetr jsem měla i dneska ve škole a samá chvála... já vím, je úža! :D
      Botky jsou už starší, ale kotníčkové tenisky zbožňuji a také jsou fialové...! :) Další láska! :D
      Děkuji, moc moc moc Maruško za krásný komentář :** :))
      :))

      Vymazat
  3. skvely sveter, tiež mám rada také veľke a pohodlné.:) a nadherne vlasy máš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji svetry tohoto typu a ještě jak hřeje, barva a tak... :****** :D
      Děkuji moc ;)
      Ty bláho, strašně mě těší chvála mých vlasů... nejsem divná? :D
      :))

      Vymazat
  4. To rande sa perfektne vydarilo :D foti vazne skvelo :)) a sveter je uzasny :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :*** Ďakujem Sofi :))
      Dlouhé svetry jsou má posedlost... :D ;)
      :))

      Vymazat
  5. Leonardo odvedl skvělou práci, fotky se moc povedly. :-) Jsi krásná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu ano ;)
      Děkuji moc Infinity :** :)) Jsi miláček! ;)
      Mé sebevědomí roste... :D
      :))

      Vymazat
  6. si krasna :) aj svetrik mas krasny a aj vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji moc Peti :** :)
      Aj ty jsi krásná! ;) :D
      :))

      Vymazat
  7. Jenomže já opravdu v tom drdolu jako blbec vypadám :D.. Jinak dobré fotky! Úžasný svetr :o =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ne ne :D
      Kecy v kleci! Určo ti sluší!! ;) :D
      Děkuji moc :))
      :))

      Vymazat
  8. jsi vážně nádherné, povedené fotky!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) :* Děkuji moc S-hejvi :* ;)
      Jsi strašně moc milá! :))
      :))

      Vymazat
  9. Teda, Leo je vážně třída. A že jsou bez retuše? Ty jsi krásná, retuš nepotřebuješ :)

    OdpovědětVymazat
  10. :**Já se mexačervenám Lili... :D
    Jooo, Leonardo je má láska jediná :D
    Děkuji mocmocmocmocmocmocmoc :****** :)
    :))

    OdpovědětVymazat
  11. moc děkuji za milý komentář, potěšil:))

    OdpovědětVymazat
  12. Boží svetr!! :) Nádherný, chci taky :)
    Ty letos maturuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :D Pšt, ale je ze sekáče! :* :D ;)
      Letos ještě ne, čeká mě to příští rok, ale hrůzu mám už teďkon! :D
      :))

      Vymazat
    2. Nemusíš se vůbec bát, maturita je jenom o to, se na to dostatečně připravit + učitelé ti fakt budou extra radit :)

      Vymazat
    3. :)) Děkuji moc za radu Ketrinko :))
      Doufám, že to zvládnu :D ;)
      :))

      Vymazat
  13. Máš nádherný sveter !!! :)) a krásnu farbu vlasov, a fotky sa moc podarili :))

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, ty mas ake krasne vlasky! Pristane ti to. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Ellie :**
      Jsi moc hodná ;) :))
      :))

      Vymazat