sobota 21. září 2013

▬ Fešák Leonardo ▬

Dámy a pánové! 
Dovolte, abych měla tu čest, Vám představit nový přírůstek do naší (ve své podstatě) super rodinky!

No Matter What... | via Tumblr

Jmenuje se Leonardo (po pravdě je jeho ofiko jméno: sir Nikon Leonardo IV., ale pro jeho skromnost ho všichni smíme oslovovat pouze jen Leonardo) a co vám budu povídat, byla to láska na první snímek ♥ :))

Alívio Imediato | via Tumblr

Měla jsem po opuštění fotoobchodu strašné výčitky svědomí... tolik peněz... vysoká je v ohrožení... ale potom, co jsem spolu pořádně seznámili, mě to hnedka přešlo. Dokonce i všichni členové mé famílie, mé rozhodnutí, vzali sportovně a plně mě v něm podporují. Možná že je pro mne, jako pořádného amatéra moc profi, ale... stojí mi za to. Já... chtěla jsem nádherný foťák, dělající nádherné fotky,... splnit sen nejen mě, ale i někomu, kdo stojí při mě v podobě strážného anděla, který na mě dává pozor a kterého moc miluji... "To je pro tebe můj anděli...!"

Tuta fotka mě fascinuje... stála jsem na chodbě, což je docela kus od zrcadla a vypadá to, že jsem přímo v koupělně.... no není to mazlík♥? :***

Trvalo mi jedno jediné odpoledne, abych si vyzkoušela všechny funkce, pročetla návod, atd., ale trvalo strašně dlouho (cca tři dny), než jsem mohla vyrazit do terénu. Počasí je s*.., prostě sviňucha :D Momentálně bych nejraději nedělala nic, než abych držela v náručí svého miláčka, takže se mi ani nechce do školních prací. Kruciš... dá se svést školní neaktivita na nový přírůstek do rodiny? :))

Děkuji všem, za rady ohledně výběru a tak... moc jste mi pomohli, vzala jsem si všechny vaše rady k srdci a nakonec za mě i srdce rozhodlo, děkuji moc.  :))

Takže připravit, pozor, teď!
Čekejte v některém z příštích postů nálož!!
Tuto je takové info o mojí momentální radůstky♥
No, i když každý můj post je nálož, so.... :D

mějte se zatím překrásně
Vaše


18 komentářů:

  1. Já vím, že když je někdo zadaný, tak je to hnusný, když přebereš přítele, ale nechceš nás s Leonardem seznámit? Možná bych se mu líbila? Hm? :D <3
    Opravdu fešák, to musím uznat. Ach, kde je ten můj Leo? :/ si budu muset ještě nějaký ten pátek počkat, ale na pravou lásku se vyplatí čekat. ;) :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D :D :D
      http://www.pom8.com/public/image/fun%20fun%20fun.png
      :D :D :D :D :D

      Já tě zbožňuju♥ Maruško! :D

      Jo a ehm: myslím, že Leonardo na zálety a tak není takže... ale možná bych ti mohla dohodit nějakého jeho kámoše... :D
      Joooo... ach... ta láskááá... nebeskááááá! :D
      Vyplatí se na ní určo počkat, zlato moje :* :))
      ;) :)

      Vymazat
  2. Jee, to ti moc přeju, že máš takový krásný nový dáreček. Já jsem ze své zrcadlovky taky měla takovou radost, když jsem jí dostala, takže moc dobře chápu tvé nadšení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))
      Ty jsi prostě zlatíčko Infinity :**
      Děkuji moc, jsem moc ráda, že je tu někdo, kdo ví, co prožívám :D
      Měj se krásně! ;)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :D
      Moje láska♥! :D
      A pak, že si nikdy nikoho pořádného nenajdu... :D
      :)

      Vymazat
  4. Sexouš! :D♥
    Těším se na hromady a hromady krásných fotek od Leonarda! :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D :D
      Já vím! :D
      To jsme dvě Gabi! :* :D
      :D

      Vymazat
  5. Leonardo :-) Vypadá skvěle. Doufám, že teď budeš fotit jako o život!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, už se nemůžu dočkat, až pořádně nažhavím čóču! :D
      Možná mi budou muset zavolat i záchranku! :D
      :D

      Vymazat
  6. Leonardo.. super jméno! boží foták sis vybrala, už se těším na další fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, takové jméno může napadnout jen člověka, jako jsem já! :D
      Tak to doufám, že budeš bedlivě sledovat můj blog... :D ;) :)
      :))

      Vymazat
  7. eeej tak to aby tu pribúdalo plno fotiek.. :D
    Bože... kedy sa ja konečne dožijem takéto foťáka.. už som v elektre pozerala nejaké parádne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Chystám se na to Luci :D
      Jsem s tebou, dožiješ se toho a budeme všichni konečně šťastní... :D :** :))
      :))

      Vymazat
  8. luxusní foťáček tak ať dlouho slouží:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) ;)
      To doufám! :D Jestli ne, tak uvidíš Leonardo... :D :)
      :))

      Vymazat
  9. jeeejj superr hlavne ten objektív chcem si tiež niaky lepši niekedy kúpiť ale to sa uvidí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce při výběru! :))
      Je to velká investice a velké rozhodování... jsem s tebou ;))
      Pak dej vědět, jak si pořídila! :* ;)
      :))

      Vymazat