čtvrtek 19. září 2013

•Jak se zbavit "strašáka" aneb Motivation•

Jak si račte všimnout moji drazí, zrušila jsem Toplist. Už mě neskutečně "sejřilo", jak jsem skoro pořád koukala na návštěvnost, která je u Toplistu stejně (prý) zavádějící. No, a já už zaváděná nikam býti nechci, takže jsem se rozhodla tuto statistiku návštěvnosti z blogu úplně vyškrtnout. Upřímně vám říkám, že je mi bez něj lépe. A ani graficky se mi nelíbila ;)) Nejsem statistický fanatik, ale... 

Názvu | přes Tumblr

Každého blogera zahřeje u srdce hlavně komentář. Dobrý, samozřejmě. I když si budeme nalhávat, že návštěvnost není důležitá, není to tak úplně pravda. Číslo nám udává počet čtenářů, který je ochotný dát svůj drahocenný čas do přečtení článku. A já prostě nechci být otrok nějakého počítadla. Chci aby všem tu bylo dobře. Tečka. Nic méně, nic více, prostě aby se sem případně lidičky rádi vraceli a popřípadě sledovali. Kapýto? :))
Miluji komentáře, které mi dodávají sílu psát. Podpora od vás je pro mne největší odměnou.

Velký dík!
Vaše pořád děkující blogerka






PS. Těšte se na následující články! ;))

16 komentářů:

  1. Už jsem o tom taky přemýšlela, ale asi bych to nedokázala. Potřebuju vidět, že se zlepšuji. Neříkám, že čím víc lidí, tím lepší sem, ale zahřeje mě, když se podívám, a zjistím, že tolik lidí se přišlo podívat na MŮJ blog:) Komentáře jsou ale komentáře. :3
    A tak se přidávám ke komentářům:) Neboj, nehodlám to tu v blízké době opustit ;)) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi miláček Maruško :**
      :D
      Strašně mě to svazovalo. Úspěch přece závisí na super pocitu, radosti z tvorby,... ale úplně tě chápu :))
      No, takže zkrátka už prostě nechci být závislá na počítačovém počítadle, ale sama na sobě :))

      Vymazat
  2. pekny članok, aj ja som rada každemu komentaru niekedy je to teda bieda ale tak čo už:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))
      Děkuji moc Roumí ;)
      No, přesně, no :D Někdy je to opravdu bída... :D

      Vymazat
  3. Jo, komentář zahřeje víc než nějaká návštěvnost (od teď budu všechno komentovat, až mě budeš mít plný zuby :DDD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :**
      Přesně tak! :))
      Už se těším Lili... :* :D

      Vymazat
  4. Komentár je lepší ako pocet sledovatel.. stačí aj málo kometarov..ale nech suvisia s clankom :) vtedy vieme, že si ten článok naozaj niekto prečítal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))
      Já nemusím komentáře, které se snaží jen lákat na nějakou soutěž... to je strašně nefér... na jednu stranu to chápu, ale na druhou mě takový koment strašně zamrzí... :((

      Vymazat

  5. I'm sad I can't understand what you wrote, the google translation doesn't make sense. Anyway for what I understand, you wrote about comments or feedback! If so, for me the most enjoyable part of having a blog is that you can share your opinion with the world, or the feedback of people from all over the world :)
    Thank you so much for stopping by! Hope you have a wonderful weekend, filled with things YOU love and make you happy<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, that´s bad, but You are so amazing, becouse You are understand what I want tell in my post :* :))
      Thank you so much honey! :* :)

      I am so happy from your comments my dear... :)

      Vymazat
    2. Thanks Evča!!! I'm really happy you say that, because I try my best to understand your posts! Seriously<3<3
      I wish I could understand them, I think you write about things I REALLY like, but unfortunately the google translation doesn't help enough :S

      A big hug♥♥ from Portugal♥♥♥♥

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"





      Vymazat
    3. You are so cute♥ honey! :)) :**

      ♥*Kiss from Czech Republic*♥
      love
      E.D.

      :D

      Vymazat
  6. Já teda nemám toplist, ale google analytics, protože jsou tam vážně všechny možné statistiky a hrozně mě baví si prohlížet třeba jak dlouho u mě návštěvník zůstane nebo přes co mě našel ve vyhledávači a tak.:-) Určitě se tím ale nenechám nijak svazovat.
    Ale souhlasím, že komentáře jsou prostě komentáře. Taky mě potěší mnohem víc, než vysoká návštěvnost.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))
      Jsem strašně ráda, že můj blog navštěvují hlavně ti, kteří nejsou závislí na návštěvnosti... :* :D

      Děkuji Katie
      ;)

      Vymazat
  7. Já ho tam mám, taková šestiletá tradice blogu... Ale už si ho ani nevšímám, protože, jak říkáš, důležitější jsou komentáře. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O
      WOW! Taychi, ty už bloguješ šest let? Tak to je obdivuhodné... to jsem netušila :))
      Tak to gratuluji moc , ke každým narozeninám tvého úžasného blogu, těm minulým i budoucím... :D
      Měj se úžasně... a blogování zdar! :D
      :))

      Vymazat