čtvrtek 26. září 2013

Mimoňový příspěvek

Tak tento příspěvek, jsem měla napsaný již včerejší den, ale potom... stalo se mi něco nádherného a chtěla jsem to naplno prožít, možná, že se vám i svěřím, jestli to nakonec dopadne dobře :D, takže se omlouvám, že zveřejňuji až dnes ;)

Já budu mít z té češtiny hlavu v pejru... jedenáct stránek zajímavého čtení o literatuře za 1. světové války... baví mě dozvídat se nové věci o spisovatelích o jejich životech zajímavých dílech, ale když máte před sebou 11(!) stran, které se prostě musíte naučit, protože máte u hodné paní učitelky již 2(!!!!!!) kule, protože vám prostě trvá déle pořídit si čítanku, díky situaci♥, do které jsem se sama dostala. So hard situacion!

A já: "No, takže se budu už od začátku snažit, učit se už ve třeťáku (prvák a druhák bylo učení out) k matuře tak, abych měla alespoň nepatrnou šanci ji udělat a odměnou mi bude super prospěch." Leda píííp...
Štve mě to! Nikdy jsem nebyla šprtka, ale chtěla jsem se učit průběžně, aby to k něčemu potom bylo, no a... zase nic. Ale úplně se nevzdávám hoši! Stále bojuji!!! :D Uvidíme, co z toho nakonec bude... ;)

keep the secret | via Tumblr

A jak jste na tom se začátkem učebního zápřahu vy, zlata moje? :))

Vaše stresující se blogerka


18 komentářů:

  1. Já se momentálně stresuju hlavně s tim, že moje výuka probíhá v angličtině (v jednom předmětu máme dokonce texty ve středověký angličtině)...a jsou to celkem velký stresy :-D
    A svěř se, co se ti stalo nádhernýho, to mě zajímá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj! :D Tak to nezávidím :D Ale věřím ti, že to zvládneš Kačí ;)
      My zrovna zítra píšeme nepravidelný slovesa... to se nedá srovnávat, což? :D
      .... Noooo... :D Ještě není nic jisté a štěstí se nesmí zakřiknout... :D Ale jak to dopadne, se kdyštak včas dozvíš :* ;) :)
      :))

      Vymazat
  2. No v treťom ročníku je toho trochu viac... pomaly na to prichádzam..pretože máme toľko učiva že sa celkom bojím, že niekedy niečo nebudem zvládať.. ale snáď také niečo nenenastane.. treba sa snažiť, o rok matura.. nebude to jednoduché. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Já netvrdím, že se "bifluju" do noci, ale snažím se učit... :D
      Zrovna jsem u předchozího článku četla nádherný komentář, kde mi bylo řečeno, že žádné stresy z matury, učitelé se nám budou snažit pomáhat a všechno bude OK! ;)
      :))

      Vymazat
  3. držimpalce nech sa ti ta maturita podari, ja som sa tiež akosi neučila iba niekedy inak som bola na ťahakoch, hlavne z Literatury tu som nemala rada veelmi,,, :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Literatura je mazácká! :D
      Tu asi nemám šanci udělat na 100 % :D
      Já taháky bohužel nevedu... neumím z nich opisovat :D
      :))

      Vymazat
  4. No já zatím dobře, je přede mnou poslední rok základy a to nejhorší.. přijímačky! :/ :D
    Tak uvidím, snad mě někam vezmou! :D
    A držím to palce!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že vezmou Gábinko! ;)
      Jsi šikovná holka! ;) :)
      Děkuji moc zlato, já tobě taky! ;)
      :))

      Vymazat
  5. Ha, já už mám kuli z chemie, protože jsme měli psát sulfidy a já s kámoškou tam pařily sírany. :D
    Ale bylo nás víc:) ale je to krásná pětka! :DD
    Hele, dvě kule sem, dvě kule tam, svět se nezboří:)) a ty ji ještě překvapíš!! ;)))
    Ale jinak je prvák dost děsnej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se paří sírany se asi snad ptát nemám, což? :D
      :D
      Děkuji Maruško! :D Snad opravdu překvapím... ;)
      Prvák je strašně těžké období, alespoň pro mě bylo... noví lidé, nové tváře, nové životní období... ;)
      Hodně štěstí do tohoto "děsného" roku, zlato! :D ;))
      :))

      Vymazat
  6. Jako Grabriellka mám před sebou poslední rok základky... Zatím mi to přijde podezřele jednoduché, to těžší asi přijde až v listopadu nebo nějak tak... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;))
      Všechno bude v pohodě Taychi :)
      Základka je základka, až teď vím, že to tam byla pohádka oproti střední :D
      No, možná, že jo, ale jak píši :D, vše bude OK a určo se dostaneš tam, kam si přeješ :** ;)
      :))

      Vymazat
  7. To znám, také mám na začátku září plno krásných plánů jak se budu do každého předmětu průběžně učit a pak stejně všechno doháním před testem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně štěstí s támhle plánem:) já jsem teď nastoupila do prváku na vysoké a mám stejné předsevzetí, tak snad nám to oběma vydrží:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doufám :D
      Předsevzetí zdar! :D
      Tobě také hodně štěstí :D Budeme ho potřebovat :D

      Jo a hodně štěstí na vysoké! :)
      :))

      Vymazat
  9. Jo, já si vždycky naplánuju, jak to všechno stihnu s týdenním předstihem a pak se to stejně učím o přestávku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D
      Tak to máme hozené úplně stejně! :D :* ;)
      :))

      Vymazat