středa 2. října 2013

... Zamilovaný post + "Bonůšek"...

Musím uznat, že bych si zasloužila pětadvacet. Bezmála týden bez pořádného příspěvku!

Ani nevím, jak jsem to mohla vydržet... jo, vlastně vím :D
Ta událost o které jsem psala v předchozím příspěvku se nádherně "vyvinula" a já (prý) zářím jako sluníčko :D No, což? Mám přece proč ;))

♥ Láska mi vstoupila do cesty! ♥

Je to neuvěřitelné, divné, rozporuplné, krásné, kouzelné, nepředvídatelné, úžasné, příjemné, nádherné, povznášející, upřímné, líbezné, roztomilé, překrásné, nečekané, romantické,... prostě best! :)

Jen si to přestavte: já, holka, které o sobě smýšlí většinou špatně, má šanci, že konečně našla někoho opravdu výjimečného... incredible! :))



A teď se rovnou vrhneme na ten "bonůšek" ;) Chci se s vámi všemi podělit o tu radost, takže čekejte takovou Lady Nectarine "obdarovačku" ;) Nechci tomu říkat Giweaway, protože chci být odlišná (protože taková prostě ve skutečnosti jsem, no :D) ale pro ty, co nechápou, tak to bude na způsob Giweaway ;)


"Tak to byl velmi chytrý příspěvek", říkáte si, že? :D

mějte se zatím krásně a skládejte básně
Vaše zamilovaná, milující blogerka


11 komentářů:

  1. jůůů, já ti to tak přeju!! :))
    Musí to být opravdu kus, jak hádám ;))
    Tak to se na tu "giveaway" rozhodně těším <3 :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuji moc Maruško :** :))
      To si piš! :D Jo, no, okolo sebe slyším: "Jo, tak ten je hezkej!" :D
      Ale hlavně je strašně hodný, milý, rozumný, upřímný,... ;))
      Těš se zlato! :*** :D
      Děkuji moc za podporu! :* :)
      :))

      Vymazat
  2. Moc ti to přeju a ať to vydrží! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Gabi! :))
      :** Já tedy doufám, že bude všechno hooooooooooooodně dlouho fajn :D
      Děkuji moc za podporu! :* :)
      :))

      Vymazat
  3. Hahaa zase tu niekomu idem napisat: PRAJEM TI TO :)) a velmi :)
    A ja nic :D zase haha ale aspon sa mozem tesit z ludi ktori sa zamilovavaju :) a ja to prajem kazdemu a tesim sa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inak tiez sa tesim na "giveaway" :D

      Vymazat
    2. Děkuji moc Sofi! :)
      :D Já ani už pomalu nedoufala... :D
      Takže nevěš hlavu zlato... ;)) Jednoho dne se objeví... ;))
      :***********
      Děkuji moc za podporu! :* :)
      :))

      Vymazat
  4. Jeee...no tak to sa teším spolu s teboou... nech ti to vydrží a hlavne nech si šťastná :) a tešíme na GA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Luci :** :)
      Nádherný komentář ;´)
      Strašně moc děkuji :D

      Vše krásné i tobě :))

      Vymazat
  5. Doufám, že ti to vydrží. A předpokládám, že je naprosto úžasný, takže se k sobě hodíte :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se nestane nic špatného, no, nikdy jsem neměla v lásce štěstí... :)
      ... Jaj! :D Tak to děkuji moc :************************************************** :))
      On úžasný je :D ale o sobě sice dost pochybuji, ale moc mě tvůj komentář zahřál u srdíčka :* ;)
      :))

      Vymazat