10/02/2013

... Zamilovaný post + "Bonůšek"...

Musím uznat, že bych si zasloužila pětadvacet. Bezmála týden bez pořádného příspěvku!

Ani nevím, jak jsem to mohla vydržet... jo, vlastně vím :D
Ta událost o které jsem psala v předchozím příspěvku se nádherně "vyvinula" a já (prý) zářím jako sluníčko :D No, což? Mám přece proč ;))

♥ Láska mi vstoupila do cesty! ♥

Je to neuvěřitelné, divné, rozporuplné, krásné, kouzelné, nepředvídatelné, úžasné, příjemné, nádherné, povznášející, upřímné, líbezné, roztomilé, překrásné, nečekané, romantické,... prostě best! :)

Jen si to přestavte: já, holka, které o sobě smýšlí většinou špatně, má šanci, že konečně našla někoho opravdu výjimečného... incredible! :))



A teď se rovnou vrhneme na ten "bonůšek" ;) Chci se s vámi všemi podělit o tu radost, takže čekejte takovou Lady Nectarine "obdarovačku" ;) Nechci tomu říkat Giweaway, protože chci být odlišná (protože taková prostě ve skutečnosti jsem, no :D) ale pro ty, co nechápou, tak to bude na způsob Giweaway ;)


"Tak to byl velmi chytrý příspěvek", říkáte si, že? :D

mějte se zatím krásně a skládejte básně
Vaše zamilovaná, milující blogerka