sobota 6. července 2013

Stay strong honey...

Demi Lovato je jedna z mých nejoblíbenějších zpěvaček a osobností součastnosti vůbec. Nejen, že hudbou žije a svou energii předává na koncertech plnými doušky svým fanouškům, ale má v sobě i spoustu pokory a vnitřních bojů, které jsou známé asi u každého z nás.
I když pro někoho tento dokument, v kterém se Demi opravdu upřímně a podle mě nenahraně svěřuje se svým ne zrovna lehkým životem nebude zajímavý, za podívání rozhodně stojí... má velkou hloubku.
Melancholie musí být ;))

Stay strong ke zkouknutí zde: http://www.zkouknito.cz/video_81155_demi-lovato-stay-strong

 

Byla bych moc ráda za tvůj názor v komentářích :)

8 komentářů:

  1. Viděla jsem ho úplnou náhodou, telka běžela a Demi se svěřovala. Do tý doby jsem o jejích problémech neměla ani ponětí, docela mě to až dojalo, jak silná ta holka je :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ji obdivuji za to, co si musela prožít. I když je to celebrita s velkým c, tak se pořád potýká se strašnými nešvarami.
      Děkuji za názor Helenko ;)
      Stay strong :))

      Vymazat
  2. Musiim pozriet, Demi mam strasne rada <3 inspiruje ma a uz od disney zaciatkov jej fandim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Rozhodně zkoukni Sofi :))
      Je zvláštní vidět, jakou cestou prošla od Disneyho ;)

      Vymazat
  3. Já Demi obdivuji. Je to úžasná herečka a zároven i zpěvačka. Mám ráda její písničky, který mi vždycky do žiovat něco přinesou. Občas v těch písničkách vidím i sama sebe. Demi je prostě skvělá a už jen proto jak dokáže být silná. :)

    P.S. jestli chceš zůstat v klubu tak mi prosím napiš e-mail a nebo aspon na blog.
    Bambulka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :)
      Její texty mají většinou velkou hloubku :))
      Napsala jsem ti mail ;))

      Vymazat
  4. Její jméno je mi známé, ale jinak o ní nic nevím, nikdy jsem ji neviděla hrát, ani zpívat... Pro mně jen další dočasná hvězdička :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že není jen tak nějaká hvězdička Bellinko :)
      Věř mi musela se poprat, s hodně věcna, aby se mohla smířit sama se sebou... nevím, cítím z ní něco, co je mi sympatické ;))

      Vymazat