7/14/2013

Lady Nectarine NEWS!

Jsem tak trochu blogerka na baterky, což? :) Nové zajímavé články nikde a přitom je ta oná z blogu Lady Nectarine slibovala. Do prčic! :D
Jááááj! Mám dokonce sepsaný seznam s nápady, ale nějak to vázne, čekala jsem, že tyto prázky budou docela na zabíjení času, ale nějak nejsou, no :D 
Mám pořád něco na práci a na nedostatek plánů si nemohu ztěžovat, za což jsem ráda, ale na druhou stranu je mi líto, že na velké plány s blogem moc času není. Ale POZOR! Rozhodla jsem se, že tento týden si na blogování čas udělám a to pořádný. Čeká vás plno zajímavého a mohu nakousnout, že se bude dost věcí týkat přímo mé osoby, protože jsem si uvědomila, že nato, že je blog můj, mé maličkosti, skoro nic, co by odkazovala přímo na mě se tu hledá celkem marně. Asi jsem měla vždycky takový menší strach, co by tomu řekli lidi, kteří mě znají.... no, v nové etapě mého životního příběhu, věci typu, co si o mě ostatní pomyslí, neřeším, takže pryč s tím ;))
Jinak to velké díky z nadpisu článku patří těm, kteří ma mě nezanevřely a stále na můj blog chodí, sledují nové články, komentují,... děkuji moc, moc to pro mě znamená, to si zaslouží odměnu, těšte se ;))
   iluvrichel loves you