neděle 28. července 2013

♫ Letem, mým světem

Venku je totálně totální horko (blik, cvak, příjem, to je ale postřeh! :O) a je mi na omdlení, i když se na mě jenom otevře okno, s tím nesnesitelným vzduchem z venka.

tonje

Právě poslouchám slavné cédéčko z dob Madonniny největší slávy, z dob kdy byla ještě hodně mladá, ale ne o moc nespoutanější, než teď a přemýšlím... kdy ty šíleně šílený vedra už konečně zkončí?! Je mi fakt na nic z toho, že se necítím na to, abych kamkoli došla, městská v našem městě nepřichází v úvahu.


Prázdniny plynou rychleji, než bych chtěla... chci toho ještě spoustu stihnout, ale hlavně chci zapomenout, co špatného mě bude v novém blížícím se školním roce čekat. Já vím, je to blbý, ale vemte si, že už je polovina prázdnin v čoudu!! :(  Nadruhou stranu se těším na lidičky, co mám ráda ;)

 

Ještě dnes chci do obnovy mého šatníku zapojit votočvohoz. Účet mám sice strašně dlouho, ale dá se říci, že až teď, v osmácti letech, jsem se začala pořádně zajímat o módu. Mám ji strašně ráda a má skříň už přetékala věcmi, které by poplivala snad každá fashion kritička. To nejhorší tam samozřejmě nedám, hodně toho ještě přeberu. Spousty kusů bych chtěla věnovat do dětského domova... uvidíme jestli mě nepošlou do háje.

 Zapracovala jsem na ikonkách, mám ze sebe radost :D Snad se mi v nich zase něco "nepošaší" :))

Už třikrát jsem byla v našem krajském městě, hlavně za účelem nákupů. Miluji nakupování ♥ :) Je něco lepšího na světě?! Srovnání: kluk ti může dát kopačky vždycky, ale nový svetřík ti srdce asi těžko zlomí :D

Untitled Album
Svatá Pravda :D

Malinko naváži: Snažím se psát speciální článek o zlomeném srdíčku slečen. Článek, který by dokázal, alespoň malinkato, zazáplatovat tu obr díru v srdíčku, po zásahu atomovky jménem kluk. Vzala jsem si na bedra velký balvan... na jednu stranu ho chci strašně napsat, ale nadruhou nevím, čím začít, je toho dost, co tam napsat chci. Ale můžeš mi napsat cokoli, co tě na toto téma napadá, klidně i svůj příběh související se zlomeným srdcem. Budu ráda, kdyby se ti i tím svěřením, třeba ulevilo od bolesti... :)) Nevadilo by mi napsat na můj e mail: evikd3@seznam.cz, kdyby nebylo na místě publikování pro všechny oči. Všechny vaše názory, připomínky a všelicos ráda při tvoření článku (anonymě) využiji. Ne, využiji jako zneužiji, ale pro dobro věcí ;))

Děkuji všem za případnou pomoc :)
mějte se všichni pohádkově prázdinově
s láskou

10 komentářů:

  1. No tak hele vedra by si měly dát pauzu od zítra, ale nic nezaručuju :D zítra má být totiž "jen" 31° :D
    Já si tohle počasí užívám, jenom lituju toho, že ještě nemáme bazén. :D :/
    A totálně, na 100% sdílím tvoji vášeň pro nakupování, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a máš hrozně hezký ikonky, fakt šikulka.. :) to já ještě vůbec nezjistila, jak na to.. :/ :D vůbec netuším, proč ti to píšu, měla jsem nutkavou potřebu ti to sdělit :D

      Vymazat
    2. Děkuji moc za info Veru :))
      Já už vážně nemůžu, ty pařáky mě totálně ubíjí :((((((
      Jenom 31... tak to bude v pohodě :D :D
      O bazénu si můžu já nechat jenom zdát... :D
      Tak to jsem ráda, že společně milujeme nakupování ;)

      Vymazat
    3. Mě to strašně těší, takže v pohodě :D
      Děkuji moc, ani nevíš, kolik problémů jsem musela překonat, aby se zobrazovali, vypadali, tak jak vypadají,atd. :D
      Jsi zlatíčko ;D

      Vymazat
  2. Mno jo takovéhle vedra jsou psychicky náročné :)
    Já mám votočvohoz taky :33
    Páni moc se na ten tvůj speciální článek těším ^^ zní to totiž hrozně pěkně :) přeju aby se to povedlo ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Indie.Annette :))
      To ano... strašně náročná, zvlášť pro ty, kteří na tom nejsou zdravotně dobře :(
      Votočvohoz je dobrá věc, i když mám pár pochybností... :D Klidně si mohla dát odkaz na ten svůj, ráda bych se podívala ;)
      Až bude článek zveřejněn, dám vědět na blogu, takže určo sleduj ;))

      Vymazat
  3. ty vedra jsou fakt hrůza, aspoň že dneska je fajn :)
    jinak máš moc hezký blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :))
      Jestli chceš vědět novinky tady na blogu, nezapomeň sledovat ;)
      Jj dneska je to nějak zatažené, ale alespoň už se dá v klidu dýchat :))

      Vymazat
  4. Já momentálně doma se spáleninama :-D....

    Ráda bych ti napsala nějaký příběh, ale nějak nemám žádný o zlomeném srdci, takže snad někdy příště :-). Jinak zkus kýbl s vodou a do něj nohy. Mně to občas pomáhá proti horku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tip Taychi ;))
      Napsala jsem nedávno článek o pomoci při spáleninách: http://ladynectarine.blogspot.cz/2013/07/spropadene-slunicko-v-akci-au.html, doufám, že ti některá má rada alespoň trochu pomůže :))
      Jinak pro mne je důležité už jen to, že si mi chtěla s tím článkem pomoc, takže nevadí ;))
      Měj se krásně :))

      Vymazat