7/30/2013

Vanilkový koktejl: Lush - American Cream

Zdravím všechny příznivce úžasného čtení (to znělo ale pěkně nafoukaně, což? :D, ale tak mám být prý alespoň trochu sobecká, tak tady to je :D),
mám pro Vás konečně něco malého ze světa kosmetiky.  Původně jsem měla rozpracovaný Haul se třemi výrobky od společnosti Lush, i s úvodem, ale udělám to malinko jinak ;)


O značce Lush
Pro ty, co neznají, tak Lush je přírodní kosmetika z Velké Británie. Přináší úžasnou možnost vyzkoušet tady u nás něco opravdu příjemného a neokoukaného. Příjemného proto, že je vše vyráběno ručně a s přírodních surovin, neokoukaného proto, že Lush obměňuje často svůj sortiment liminovanými edicemi na počest ročním obdobím nebo událostem.

Díky SenzaBoxu jsem měla tu čest dostat do ruky kupón na poštovné zdarma v jejich oficiálním e-shopu. Měla jsem strašnou radost, protože jsem o této značce už častokrát četla a toužila vyzkoušet její vyhlášenou zelenou, blátíčkovou masku (o které se svěřím v některém z dalších článků). A konečně se mi přání splnilo. Také milujete, když si plníte svá přání? :)

American Cream
 














Cena: 190 Kč
Balení: 100 ml

Oficiální popis
Inspiraci pro kondicionér American Cream jsme čerpali z amerických mléčných barů padesátých let. V těchto zářivých neóny nasvícených kavárnách plných červené kůže chromu se scházela mládež a popíjela krémové ovocné koktejly s hustou našlehanou pěnou. Než tehdejší holky vyrazily na rande, našňořily se do blůzek, sukýnek a bílých ponožek. Aby měly vlasy měkké a k pohlazení, používaly na ně něco podobně krémového a voňavého jako kondicionér American Cream. Žádný nápadník neodolá sexy vůni medu, vanilky, jahod a pomerančů. Pokud se vám vlasy trochu rozcuchají, s tímto kondicionérem půjdou snadno znovu učesat do hladka.

Ten můj vyrobil jistý Ben ;))

Co na to má maličkost
Jestli se Vám líbí představa voňavého vanilkového oparu kolem Vašich vlasů, je tento zázrak vyroben přímo pro Vás. A protože já miluji vůni vanilky, jsem z tohoto kondicionéru úplně na větvy. Nádherná vůně vašich vlasů vydrží strašně dlouho, i balení, které mi přišlo v první chvíly na mé dlouhé kadeře opravdu mrňavé, vydrželo velmi dlouho.
Vlasy jsou také kvalitnější na dotek i pohled, opravdu se snadněji rozčesávají.
Za mě rozhodně velký palec nahoru ;))

Jinak moc děkuji všem novým i stávajícím čtenářům ;))
mám Vás ráda
s láskou