3/17/2013

LadyNComeback ◘ (No.1)

Mám za sebou snad největší psací přestávku za mou psací kariéru... nepsala jsem pro blog, web ani pro klub... moc se omlouvám, ale nějak nezvládám vstřebat vše, co se na mě poslední dobou nahrnulo.
Nechci nikoho zatěžovat svými problémy a tak, takže to byl hlavní důvod, proč jsem měla přestávku. Ono je to vše tak strašně... složité, zamotané, emocionální a nepředvídatelné.
Čelím každý den sama sobě... a naproti tomu i skoro všemu, co se okolo mě děje a jak se lidé chovají k sobě navzájem, i k mé maličkosti... Pro každého není na snadě to pochopit.
Můj hlavní problém je, něco, co nemohu ovlivnit, ale snažím se, moc se snažím, ale nestačí to, nestačím na to sama. Jako součást terapie si naordinuji obří článek na dívčím webu a možná se najde někdo, kdo bude mít stejný problém, stejné pocity a najde v sobě sílu jít do boje s tímto problémem.
Teď se budu snažit přidávat věci, na které jste byly u mě zvyklí :)
Ale nebyla bych to já, kdyby článek nekončil něčím veselejším. Jedna má kamarádka má nádherného miminkovského bratříčka! :) Posílala mi fota a je nádherný! :) Prosím všechny, aby mu jak se říká požehnali :)
Tumblr_luudgastlc1qb6t6wo1_500_large
moc se omlouvám, ale obrázek není "pravý", nepřišlo mi fér vůči rodině kámošky zveřejňovat "pravé" mimi :)
měj se krásně a nádherně zároveň
navždy tvá