3/21/2013

Březnový SenzaBox

Po pro mne únorovým fiasku jménem Senza Box jsem se rozhodla už žádný balíček od společnosti Senza Box neobjednávat. Jenže to bych nesměla číst e maily a nepřečíst si, že součástí balíčku bude i něco opravdu bezva (je zajímavé, že si stejně nepamatuji, co, že to jsem vlastně četla).



Neprohloupila jsem. Miluji britskou kosmetiku a v tomto balíčku jsou dokonce dvě věcičky od britské firmy Anatomicals, která je mimochodem strašně fajnééé :D Společnost má strašně super smysl pro srandu a srandu já rááda :D
Když jsem krabičku rozbalila (nevím, ale zdá se mi, že se zmenšuje a zmenšuje), tak mě uhodila do očí záplava růžové. Špatné světlo :), design krabičky je má nejoblíbenější barva a to fialová s docela sympatickými ptáčky, takže palec nahoru za design ;)


A teď už k obsahu:

Dermacol - Micelární voda
Přiznám se, že jsem byla maličko naštvaná. Mám doma micelárku Bioderma a Lirene a spoustu jiných vodiček, které asi do konce roku nezdělám. Četla jsem, že je tato od Dermacolu fajn, ale když mám doma komplet micelární armády, tak mi moc velkou radost zkrátka neudělala... :)

Novinka Starbucksu 
Ještě jsem neměla tu čest ochutnat kávu ze světového Starbacksu, ale ráda ochutnám nový nápoj z nabídky. A už jsem ochutnala :) a musím říci, že mi kávička chutnala :)

Anatomicals - Banánový balzám na rty spf 15, Bahení maska
Tato značka mě prostě dostává :D Asi jsem se zamilovala :D Mají senzačně promyšlený marketing, který značí, že jim nejde jen o mega výdělek, ale že je tahle práce strašně baví a dělají ji rádi :)

Goldwell - Šampon na barvené vlasy
Značku neznám, ráda vyzkouším něco nového. Tak co, mám se obarvit? ;)


Weleda - Rakytníkové vyživující tělové mléko
Hmmm... na suchou pokožku... na ruce se mini balení určo udá :)

Make up For Ever - Voděodolná tužka na oči
Snad všichni, co mě znají vědí, že jsem nikdy nepochopila význam tužek na oči. Nechápu, no. Mám strašně citlivé oči a zajíždět si do nich tužkou je pro mě peklo. Ale jinak mi nevadí, že byla v balíčku, možná podaruji.

Dermacol vzorečky
Záplava vzorečků od Dermacolu mě přímo vyděsila. Jako kdyby bylo na světě strašná nadzásoba vzorečků, úplná epidemie :)

Vzorek pleťového krému od The Body Shop
Jsem dost zvědavá. Na netu jsou rozporuplné reakce...

Zrcátko Senza Boxu
Dost mě to překvapilo. Nejdříve jsem si myslela, že je to placka a těšila se, až si ji někam připíchnu, ale tak zrcátko se vždycky hodí.

Celkově hodnotím obsah hodně kladně :)