sobota 30. března 2013

Co všechno jsme ochotny podstoupit pro krásu...

Japonky jsou jedním odvětvím žen, od kterých se můžeme v mnoha věcech inspirovat. To rozhodně neplatí u novinky prodlužování nohou.
Každá z nás zatouží po opaku toho, čeho skutečně vlastní. Ovšem toto je skutečně EXTRÉM!
O Japonkách je všeobecně známo, že moc velké výšky, které jsou základem na přehlídkových molách, nemají. To jim ovšem nebrání nepostupovat velmi bolestivé zákroky, aby hvězdné manekýnovské výšky dosáhly.
Zbožně doufám, že za cenu 600 000, velké bolesti, šroubů v nohách, omezení pohybu na devět měsíců, dohromady dvě operace plné utrpení pro osm centimetrů navíc, jen tak tento brutální zákrok v dalších zemích (a už vůbec ne u nás) úřady jako běžnou proceduru nedovolí.

Napiš mi prosím svůj názor na tento extrém do komentářů.

odkazy na skutečné brutus obrázky UPOZORŇUJI, ŽE JSOU OPRAVDU BRUTÁLNÍ!!!!!!! http://www.extra.cz/images/thumbs/4c/36/4c36d6d-3251-japan-legs-05-558x900-fit.jpg http://www.extra.cz/images/thumbs/c7/3b/c73be2a-3252-japan-legs-06-558x900-fit.jpg http://www.extra.cz/images/thumbs/65/5b/655ba48-3253-japan-legs-07-558x900-fit.jpg

Women-of-japan-women-of-the-world-31305717-1440-900_large
Módní svět diktuje mnohá pravidla...
Myslím, že Japonky nemají taková muka zapotřebí...

10 komentářů:

  1. fůůůůůj, zůstanu u svých 166cm..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám průměrnou japonskou výšku a váhu 160 cm a 47 kilo a jsem absolutně spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to má být :)
      Jsem strašně ráda, že se máš ráda taková jaká jsi :)

      Vymazat
  3. Jsem také drobná a jsem za to hodně ráda :) Taky si myslím, že to nepotřebují :-) dobré dívky jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je strašně hezké, jak jsi napsala, že jsi za to hodně ráda ;) :) Jsi vzorem pro dívky, které mají stejnou výšku jako ty (a nejen pro ně ;) :)

      Vymazat
  4. Já jsem člověk poněkud drobný. 158 cm a 53kg, jsem sama se sebou spokojená, i když mi třeba nesluší všechny typy šatů, ale rozhodně bych nepodstupovala žádnou operaci. Můj názor je takový, že když nám tělo funguje jak má takové, jaké narostlo, tak nemá cenu do toho vrtat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatá slova Taychi :)
      Myslím, že ne všem sluší všechny typy šatů, takže vybrat si ten správný není od věci :)
      Děkuji ti moc za tvůj názor :)

      Vymazat
  5. aaa, japonky jsou úplně dokonalé!!
    nechápu, proč tohle dělají :(
    na ty obrázky jsem se radši ani nepodívala..
    btw: nechceš se kouknout ke mě na giveaway?
    http://mon-monde-merveilleux.blogspot.cz/2013/03/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. každý nemůže být dokonalý:)


    Zvu tě na giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat