pondělí 7. ledna 2013

Na vzhledu nezáleží...

Jednoho krásného dne jsem narazila úplnou náhodou na youtube na jedno video. My boyfriend does ma make up. No, jasně řekneš si, tenhle tag je snad všude, co je na něm divného. Ne, ani tak divného, jako překvapivého.

406968_517594768253560_570184438_n_large

Dnešní společnost má své "normy", které jsou pro ni "normální". Logicky vše ostatní je divné a nenormální. Hnusný stereotyp, který by se měl změnit. To, co není pro společnost typické, by mělo být u všech lidí respektováno a měli bychom to všichni přijmout jako hotovou věc. Bohužel jsou i tací, kteří prostě za každou cenu musí trapně a nechutně komentovat. Kdyby radši drželi kušnu a je jedno, jestli ti lidé reakci napíší pod video nebo ji řeknou nahlas. Dokáže ublížit stejně.
Ale i když nejsem taková, že co když se mi něco nehodí do krámu, tak to hned pošpiním a pošlapu, byla jsem videem docela překvapená.
Takže, cože v něm vlastně je? Dívka, která je milá, hodná,ale také trpí nadváhou a v obličeji nemá přesně ty ideální proporce a čistotu, která se v dnešní době považuje za ideál krásy. Naproti ní sedí kluk, který je hned na první pohled snad pro všechny holky roztomilý, hnědě okatý a hnědě vlasatý slaďoušek.
Když se člověk na ně podívá, tak by nikdy netypoval, že by někdy tito dva mohly tvořit pár. Ale přeci ho tvoří. Tvoří ho, protože láska je opravdu nevyzpytatelná a Amorův šíp může zasáhnou člověka bez ohledu na věk, pohlaví, národnost, vzhled,...
Nejdůležitější ze všeho je naše osobnost, zkrátka to, co je v nás.
Jsou spolu již přes tři roky. Moc jim fandím a doufám, že jim to vydrží ještě hodně dlouho :)


10 komentářů:

  1. To víš.... lidi jsou někdy idioti.

    OdpovědětVymazat
  2. Čekala jsem, že se okolo tohoto článku strhne teda větší diskuze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni. Ta slečna na mě působí velmi charismaticky, umí se nosit a přijde mi i hezká a ten klučina je zase podle tohoto videa stydlivka, teda spíše zmatený co se týče líčení, což je děsně roztomilé.
    Já sama vím, jak lidi koukají na páry divně a může jim nesednout cokoliv. Vždycky se najde někdo, kdo to bude řešit. Prostě lidi na jednu stranu furt říkají jaká je láska a bla bla bla a na druhou na to pak zapomínají a serou se do vztahu ostatním, nedejbože, když to nesnáší na svém vztahu. S přítelem jsme spolu dva roky a za tu dobu jsme od různých lidí slyšeli leccos. Jeho máma si mě chválí, moje ho nemá ráda, můj bratranec mi mele o tom, jak ta láska je dětská a nevydrží dlouho, že jsme jen zamilovaní blázni, kluci ve třídě nechápou, jak můžu mít kluka, když jsem ošklivá(přičemž nejsem!) a jak můžu já chodit s někým, kdo mi píše v smskách básně, kluci se do mě navážejí, že jsem:,,Mu nedala", když jsme měli výročí a že místo toho jsem ho obdarovala knihou(pochop, kniha klukovi, skandál!), přičemž nedokážou pochopit, že já spíše nechápu jejich vztahy a že po dvou rocích prostě ten vztah už je o něčem jiným. To však ostatní nemohou pochopit a možná to pochopí, až s partnerem neprospí celou noc, protože mu je špatně, a dělá to dobrovolně, až vám brečí v náručí, až vám usne v autě na rameni, a pak se chlámete, protože má na obličeji obtisknutý bezpečnostní pás, až spolu máte ohřát tři kila kuskusu a nevíte jak na to(protože je toho fakt hafo), až spolu snídáte nebo myjete nádobí a nebo vám vysvětluje svoji oblíbenou aktivitu a vy se ji snažíte pochopit a pak i naopak. Prostě to už je pak jiný kalibr než chodit jen za ručičky do kina nebo se líbat ve vchodu do paneláku. A tak si hledím svého vztahu, do nikoho se nenavážím, protože to sama nesnáším. A tito dva na mě fakt působí úžasně. Děkuju! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za co děkuješ? :) To já bych měla :)
      Konečně se někdo opravdu upřímně a otevřeně vyjádřil k tak důležité věci :) Pořád jsem nechápala, proč je pod článkem tak málo komentářů, ale ten tvůj mi je vynahradil ;)
      Moc ti děkuji za tvoji otevřenost a upřímnost :) Moc si toho vážím :)
      Přeji ti, ať jste spolu šťastní, klidně až do smrti smrťoucí :D Moc vám vaše štěstí přeji a na ty "neandrtálce" se z vysoka vybodněte ;)
      Děkuji ti ještě jednou moc ;) :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. :)
      Hádám, jestli myslíš článek a nebo ten nádherný příběh o lásce ;) :)

      Vymazat
  5. Podle mě záleží na vzhledu: tento pojem neni jen o extra hubené luxusní dívce..Každý má svůj ideál.Někomu se líběji silnější, jinému zas hubené ale jak po delší době jeden na druhém začne hledat chyby že se mu na něm jedna věc nelíbí už bývá občas problém..
    To samé je i o penězích, sexu..
    Jak v těhle věcí je jedna špatná věc už je to problém.
    Záleží však na tom jak moc spolu partneři mluví a o čem všem, podle mě je to hodně důležité.
    www.fashiontereza.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu :)
      , ale já si myslím, že vzhled je vedlejší, než osobnost :)
      A ano, vzájemná domluva ve vztahu je jedna z nejdůležitějších věcí :)
      "Láska nezná mezí, je nezkrotná a nevyzpytatelná :)"

      Vymazat
  6. Mě ten pár něčím strašně imponuje :) líbí se mi! Ten chlapec je teda úplně strašně super roztomilý! :D Koukla jsem i na další videa a líbí se mi, že se tam s ní často objevuje. Je vidět, že se mají opravdu rádi, nehledě na vzhled.. :)

    OdpovědětVymazat