středa 9. ledna 2013

Kosmetický ring → ← Eucerine X Dermacol

A máme tu supr, čupr novou rubriku: Kosmetický ring. Zde se utkají v tváří tvář 2 kosmetické výrobky, které se budou možná zdát stejné, možná nějakou podobnost budou mít, ale v nelítostném souboji určím já vítěze :)

To by bylo k úvodu. Tento díl bude o hydratačních krémech určených pro problematickou pleť.
Netvrdím, že mám mega akné, ale jako každé holčině, tak ani mě se tato "pubertální" blbůstka zkrátka nevyhla. Bohužel :( Ale jako správná holka = jako správná bojovnice :) jsem se pustila do boje proti těmto potvůrkám.


Takže, jako první se představuje Acne clear with tea tree oil od značky Dermacol.

Co má na svědomí podle štítku:
Hadratační gel-krém pro mastnou, smíšenou a problematickou pleť se sklonem k akné, pro denní i noční péči o problematickou pleť se sklonem k akné, okamžitě zklidňuje a přináší komfort a úlevu. Speciální receptura nemastného gel-krému nezatěžuje pokožku a neucpává póry. Zincidone reguluje tvorbu kožního mazu. Olej z australského čajovníku působí antisepticky a dezinfikuje pleť. Stahuje póry, zmatňuje vzhled pokožky a zjemňuje její strukturu. Pokožka zůstává jemná a vláčná, hydratovaná.

Jak to vidí moje maličkost:
Vezmu to popořadě. Denní a zároveň noční. Pěknýýý. Proč vlastně mít dva krémy, když můžu mít jeden? Ono se to nezdá, ale pro srandu nemáme denní a noční krém na pleť. Mají rozdílné složení, na noc se pleť krémem regeneruje a vyživuje, potřebuje vstřebávat jiné látky než ve dne. A naopak. Denní krém má chránit před vlivem Uv záření, prachem,... Zkráceně řečeno ..denní krém je pro zdraví, noční pro krásu,,. No, a proč je sakra tento krém na den i noc?????!!!.....BENG!První úder.....
Mě nezklidňuje, nepřináší komfort,... .....BENG!BENG!Druhý, Třetí úder.....
Šíleně smrdí. .....BENG!.....
- myslím, že zakročím dříve, než bude úplně rozcupován


Soupeřem v ringu je Eucerine Dermo Purifyer.

Co má na svědomí podle štítku:
Hydratační noční krém DermoPURIFYER viditelně redukuje nedokonalosti pleťi a pomáhá předcházet tvorbě akné. Vysoce účinné složení s kyselinou mléčnou otevírá póry a působí antibakteriárně. Efektivně předchází vzniku komedonů. Podporuje pleti vlastní regeneraci během noci. Bez olejových složek. Výsledek: Při pravidelném používáním bude pleť čistá a hebká. Klinické a dermatologické studie prokázaly výbornou účinnost a vynikající kožní snášenlivost u osob s problematickou a aknózní pletí.

Jak to vidí moje maličkost:
Opravdu redukuje nedokonalosti! Vážně, nekecám :) Předcházet akné... no, ono musí jít ruku v ruce i jiné věci, jako spánek, strava,... Působí antibakteriálně, protože stačí jen malinko potřít pupínek nebo menší náběh na něj a už, už se začíná pěkně hojit. Komedony, neboli černé tečky mám i tak. Nepřijde mi, že jim předchází, takže......BANG! První úder......
Během noci se snažím spát, kdybych chtěla vědět, jak podporuje regeneraci, nespím :) Že neobsahuje žádné olejové složky je pravda, krásně se vpíjí a nedělá mastný film. Celkově se mi pleť díky tomuto zázraku zlepšila.

CIIIIIIK!!! Výsledek zápasu: Eucerine si bouchl 4krát a Dermacol jen jednou
- a Dermacol ostrouhááááál....

Dermacol za necelou stovku proti Eucerinu za 298 Kč ve slevě. Možná, že se ta cena zdá opravdu vysoká, ale za tu kvalitu, péči a výsledek je to velmi dobrá investice, i kdyby jenom na vyzkoušení.

22 komentářů:

  1. Super blog !
    Jette un coup d'oeil a mon blog, il est nouveau, besoin d'avis
    A bientot :)
    http://roki-blog.blogspot.fr/

    OdpovědětVymazat
  2. Tvl máš to tu děsně krásné. úplně jiný styl design, články wau jinak nemohla by si mi někdy udělat podobný design?:DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panebože :D To si ani nezasloužím :)
      Jsem strašně ráda, že se ti tu líbí ;)
      Jinak jsem měla v plánu psát pořád stejným stylem, akorát mě teď chytlo psaní o kosmetice no :D
      Ráda ti design zkusím udělat, ale nezaručuji, že bude světovej :D

      Vymazat
  3. V pohodě moc se mi to líbí a design? No podobný styl jak ty a jasné affs budem forever ;***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím, co se dá dělat ;)
      To jsem moc ráda :)

      Vymazat
  4. ja som raz mala eucerin pletovku, ale bola nejaka agresivna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jestli nebyla ze starší řady... tahle je úplně v pohodě ;) :)
      A to mám docela dost citlivou pleť :)

      Vymazat
  5. Já žádné takové krémy nepoužívám, mám bezproblémovou pleť. :)
    A jsem moc ráda, že jsi mě zmínila u sebe na blogu.cz, že se omlouváš, že přestupuješ sem..Sice mě mrzí, že už nebudeš na blogu.cz, ale budu tě navštěvovat tady, protože jsi má oblíbená blogerka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jaké máš štěstí, že máš bezproblémovou pleť :)
      Děkuji moc :) Vím, že by jsi byla radši, kdybych zůstala na blog.cz :)
      Moc si vážím toho, že se budeme i nadále navštěvovat :)
      Ty jsi také má oblíbená blogerka ;) :)

      Vymazat
  6. Je fajn, že jsi na blogspotu. :) Konečně budu moci sledovat tvé články. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem za to také ráda ;)
      Děkuji moc Andrejko :)

      Vymazat
  7. Waw, tak tohle byl pořádně napínavý souboj ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda :D
      Ani nevím, jestli se opravdu všem tento styl článku líbil :D Možná toto čtení není úplně pro každého :D

      Vymazat
  8. děkuji ti za blahopřání! :-)
    já měla ten Acneclear, dokonce celou řadu a ještě asi třičtvrtě roku po dopoužívání se mi z toho pleť zpamatovávala, jak jsem tu pleť měla ještě s akném víc zhoršenou :-//

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co :)
      Já si myslím, že většina produktů z drogérie, které mají být určené pro problematickou pleť, tak ve skutečnosti na ní vůbec nejsou :(
      Nejradši bych si kupovala takové výrobky jen z lékárny :)

      Vymazat
  9. Hi gorgeous!!
    Thank you for visiting my blog and for your lovely comment!
    I'm already following you via GFC, would you like to follow me back?
    Thank you
    kisses
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/01/go-get-em-tiger.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much for your follow :)
      I love your style ;)

      Vymazat