neděle 13. ledna 2013

Kosmetickoúvahová motivace

Nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že budu závislá na kosmetice. V minulosti mě skoro pořád někdo přemlouval, abych si zvýraznila oči, namalovala pusu, zamaskovala obličej (ne, sranda :D),... Nikdy jsem nebyla ta, co jen mrkne a u nohou ji leží padesát sedm kluků s žádostí o ruku. Říkala jsem si, že taková ani nebudu, takže snažit se vypadat "lépe" u mě rozhodně není na místě. Ale až nedávno jsem pochopila, že o tohle v kosmetice nejde. Jde o dobrý pocit, který ze sebe holka, žena má. Pocit, že pro sebe dělá něco dobrého. Pocit, který dává jistotu v sebe samotnou.

Sebevědomí je super věc. Vždycky jsem obdivovala všechny ty "včelí královny", které září sebevědomím na pět kilometrů daleko a které jsou všelijaké. Až do teď. Teď obdivuji všechny holky sebevědomé, zářící štěstím, milé ke komukoli, respektující každého človíčka na této planetě (i mimo ni :D). Protože takové jsou moje vzory. Aby bylo jasné, proč tento odstavec píši: "včelí královny" většinou mají kosmetiku na prvním místě a využívají ji, aby načerpali dostatek sebevědomí k tomu, aby se po někom, např. vozily. Zdravě sebevědomé holčiny (mé vzory) se případně také zabývají kosmetikou, ale berou ji jako zpestření svého života, koření, které jim dává... ani nevím přesně co, ale je to velmi příjemná kombinace pro můj ideál moderní dívky.
Sice jsem chtěla dojít v tomto článku někam trošičku jinam, ale myslím, že tento pohled není nijak špatnou úvahou.
A nakonec se budu po několikáté opakovat, ale chci, aby si věděla, že jsi krásná za jakýchkoli okolností, s make-upem, bez něj, v pyžamu, celá od bahna ;),... zkrátka jsi nádherná, nezapomínej na to :)

měj se krásně a nádherně zároveň
tvoje
Tumblr_locheljkll1qaimnno1_500_large

12 komentářů:

  1. Přesně tak. Hrozně se mi líbí slečny, které své přednosti zvýrazní pomocí kosmetiky, ale když ji sundá, pořád je vidět, že je to ona. Jen takové dokrášlení. A ještě když mají zdravé sebevědomí a jsou přesně takové, jaké popisuješ.
    Já jsem kosmetice zatím moc na chut nepřišla. Čistím si obličej, občas si dám skoro neviditelné stíny, na rty lesk nebo balzám, ruce si natřu v zimě krémem a tím to pro mě končí. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem na tom dříve podobně a v poslední době se mi to vážně rozjelo :D Tak možná, že to u tebe také časem přijde :D

      Vymazat
  2. moc hezký článek..:) ja jsem se začala malovat asi v 15...a ze začátku to dopadlo katastrofálně..pořád se ucim, ale je to lepsi a lepsi..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Také se pořád učím, ale jednou z nás snad budou kosmetické guru :D Odbornice v oboru :D
      Ne, dělám si legraci z tebe určitě bude, ale já se asi budu učit i v příštím životě :D :D

      Vymazat
  3. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Hned jak jsem si přečetla celý tvůj komentář, tak mě napadlo, že přesně tento komentář je na dalších deseti blogách :) Já vím, že je to myšleno dobře :) Ale přesto doufám, že tvůj komentář tu u mne nevidím naposledy a to bude pro mě důkaz, že se ti blog opravdu líbí ;)
      Líbí se mi nápad s pomocí lidem s PPP :) Vážně super projekt :) Doufám, že vám všechno vyjde ;) :)

      Vymazat
  4. Hezky jsi to napsala. Není moc holek, které se nad tímhle zamyslí. Abych pravdu přiznala, tak jsem jedna z těch co má doma spousty kosmetiky a přiznávám, že většinu věcí ani nepoužívám, ale stejně si musím pořád něco kupovat. 40 laků na nehty, 10 paletek s očními stíny, několik mono očních stínů, 10 řasenek, 2 make-upy, 3 pudru, 3 tvářenky a bla bla bla... Když se na to podívám, tak ještě docela nedávno jsem snad používala všechno, pokud jsem se líčila. Podkladový krém, barevné korektory, potom korektor, v barvě make-upu, make-up, pudr, tvářenku, řasenku, sem tam stíny a bezbarvá báze na česání obočí. Vždy jsem tohle všechno používala. Ale teď když jsme s přítelem byly o Vánocích na horách a on mi každý den říkal, ať se nemaluju a já ho poslechla vždy a pak mi říkal, že jsem krásná, tak jsem pochopila, že opravdu dokážu být krásná i bez těch všech věcí. Všechny teď leží bez povšimnutí v šuplíku a jediné, co používám je krém a řasenka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ono já jsem taková, že přemýšlím o spoustě věcí, hledám spojitosti se vším možným,... ;) Mám také kosmetiku, kterou jsem použila maximálně jednou (nebo i vůbec :D).
      Děkuji ti moc za tvůj komentář :) Je krásne číst si, že tě tvůj přítel skutečně miluje, protože se mu líbíš i bez šminek :) Je nádherně vidět, že existují kluci, kteří když milují, tak milují :)
      Zbožně doufám, že jednou takového také potkám :)

      Vymazat
  5. Presne tak to treba chapat a nijako inak. To ako sa citis ty je ten najdolezitejsi pocit a ovplyvnuje strasne vela veci. Ak sa citis krasne si stastna, spkojna a tieto pocity siris dalej a ludia ta maju radi, ale ak sa citis zle mas okolo seba take pocity. Teraz si predstav, ze som v 14 mala take masivne akne ze ma museli hospitalizovat a plet zlupavat aby sa dala vyliecit. Keby nebolo kozmetiky - pletovej (na vyliecenie pleti) a dekorativnej (na vyliecenie duse) neviem ako by som to obdobie popravde znasala. Ja som rada ze kozmetika je, minimalne preto, ze ja sa vdaka nej citim denno denne este krajsia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc za krásný komentář :)
      Jsem moc ráda, že jsi to období překonala :)
      Ano, kosmetika pomáhá nejen léčit a přikrášlovat zevnějšek, ale i léčí a přikrášluje naší dušičku ;) :)

      Vymazat
  6. Máš opravdu super blog, asi sem zajdu častěji.Moc hezky se tvé články čtou..

    Co se týče kosmetiky.Do deváté třídy mi kosmetika nic moc neříkala jen občas řasenka to bylo vše ale příchod na střední mě celkem dost změnil.Ze základky jakoby šedá myška v kolektivu třídy ze mě na střední vyšla celkem sebevědomá holka. Teď se maluji celkem dost mi přijde.Používám:řasenku,tužku,make-up (občas) a lesk na rty. Upřímně, nepotřebuji někoho nabalovat stejně neni koho a nabalováním člověk partnera na celý život nezíská ale to už je zas jiné téma.
    Prostě jak to píšeš, maluji se pro dobrý pocit a že mě to baví.
    www.fashiontereza.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu :) Strašně, ale strašně si toho vážím :)
      Budu moc ráda za každičkou tvojí navštěvu :)
      Ta podpora z komentářů je úžasná :) až magická :D
      Já až na střední pochopila tu podstatu líčení a rozhodně mě jen tak nepustí ;)
      Jsem moc ráda, že vlastíš zdravé sebevědomí :)
      S tím nabalováním máš úplnou pravdu... proč se někomu nabízet? Až přijde ten správný čas na lásku, tak zkrátka přijde... ;) :)
      měj se krásně a nádherně zároveň
      tvoje
      E.D. :)

      Vymazat