pátek 4. ledna 2013

MUA paletka - 12 Shade Undressed Palette

Nerada dělám recenze, protože od té doby, co jsem psala na blog o knize (ano, ano pořád si pamatuji její název _ Nick a Norah - až do ochraptění :), tak jsem byla upozorněna na to, že toto žádná recenze není a tak jsem si přísahala, že už nikdy se pod článek nepodepíši jako pod recenzi. Ale teď udělám mile ráda výjimku.

Hned jak mé oko spočinulo na této paletce, zařekla jsem se, že ji za každou cenu budu vlastnit.
Je nádherná :) Jsem z ní neuvěřitelně nadšená :) Ani si nedokážete děvčata představit, jak jsem měla letos první vánoce (2. 1. 2013 :), když jsem otevřela obálku s tímto skvostem.

Kosmetika MUA - Make Up Academy je proslulá po celém světě. Tato paletka je můj první produkt od této značky. Nepatří mezi nejdražší, ale je velký rozdíl v tom, kde se sežene. Vyznačuje se svojí kvalitou, která je na tu cenu pěkná. Aspoň podle mě, kdo má radši Chanel, tak já nemohu jaksi srovnávat.

Takže teď již k zmiňované paletce ;)

Pořízení
Za podle mě úplně báječnou cenu se dá sehnat na: http://outlet-madalen.cz/. Celkově je tady více možností objednávky, ale za vyšší cenu. Super by bylo objednání přímo z UK, často se pořádá akce 1 + 1 zdarma, ale pod podmínkou placení přes net. Pro mě (zatím) nemožné.

Pigmentace
Pigmentace je podle mě velmi dobrá. Stačí mi srovnání se stíny z drogérky. Barvy jsou spíše neutrální, navzájem kombinovatelné. Vhodné i pro denní líčení, i když je většina se třpytkami, nejsou nějak brutální a dají se nosit tedy i ve dne. Ideální pro vytvoření čistého, přírodního vzhledu.

Balení
Je úžasné! Design je elegantní, příjemný. Samozřejmě, že bohužel na černé je každý otisk, každé smítko je vidět, ale což, balení se mi vážně děsně líbí. Malinko jsem nejdříve měla problém s otvíráním, ale už jsem si našla svůj systém :) Součástí paletky je i oboustranný štěteček, který přesně není moje gusto. Dříve jsem takové aplikátory na stíny používala, ale nikdy mi nešly umýt a celkově se mi s nimi pracovalo špatně, ale abych ho jenom nepomlouvala, tak výhodou u něho je, že je černý.
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4519921/?claim=zwvxxqa5txg">Follow my blog with Bloglovin</a>    + Hádanka: Kdo si všimne na fotkách něčeho zajímavého? :D

30 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem mohla pomoc ;)
      Tedy jestli si neměla na ni zálusk už předtím :D

      Vymazat
    2. Měla, ale to nevadí:). Budu objednávat přímo z MUA a bude toho hoooodně:)

      Vymazat
    3. Tak to ti upřímně závidím :) Zrovna teď tam probíhá zas nějaká akce ;) Nejraději bych si taky objednala přímo od zdroje, ale ten platící systém mi to bohužel nedovolí :(

      Vymazat
  2. Ta vypadá vážně skvěle :-) Mám raději neutrální barvy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi můj člověk Marti ;) Já mám také raději neutrální odstíny :)

      Vymazat
    2. Mnohem líp se kombinují a můžeš pak zvolit výraznější rty :-) Hlavně někdy opravdu váhám, jaké výraznější barvy se k mým očím vlastně vůbec hodí. Ty neutrální to až tak nepokazí :-))

      Vymazat
  3. Paletka vypadá moc dobře! :) Jinak máš moc pěkný blog a já jsem tvá nová folow! Doufám, že se Tobě bude líbit můj blog:))
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Ráda se na tvůj blog podívám :)
      Jo je nádherný ;) Už klikám odběr ;) :)

      Vymazat
  4. Skvělé odstíny .:)
    Chtěla bych se zeptat jestli máš ze značkou mua zkušenosti, chtěla bych si nějaké výrobky přímo z mua objednat, tak jestli bys , když tak poradila.:)

    PS: Jsem pravidelný čtenář, budu ráda, i když ty budeš mým.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala v článku, tak tato paletka je můj první produkt od značky MUA ;)
      Bohužel tedy nemám zkušenosti s jejich ostatními výrobky, ale myslím, že za vyzkoušení stojí rozhodně každý, přeci jenom každému vyhovuje něco jiného :)
      To hlavní, jsou ty ceny. Na oficiálních stránkách jsou pěkné, takže kdyby to bylo na mě, tak jdu do pořádné objednávky :) Určitě bych vyzkoušela BB cream, rtěnku (za 1 libru!! :D), novinku na nehty pro kožešinový efekt a tím bych rozhodně nekončila :D
      Omlouvám se, že jsem ti tedy moc nepomohla :)

      PS: Ráda se zařadím mezi tvé čtenáře ;) :) Děkuji moc :)

      Vymazat
  5. MUA je skvělá značka, ty ceny a kvalita úplně perfektní;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :)
      Škoda, že se nedá v pohodě sehnat v našich obchodech :( V Anglii se dá najít v drogérii :(

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji moc ;) :)
      Těší mě, že se článek líbí :)

      Vymazat
  7. Tahle paletka je skvělá :). Moc bych chtěla něco od MUA :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co není, může být :)
      Stačí se porozhlédnout po e-shopech, které nejsou předražené :)
      Jestli máš požnost platit přes paypal, tak tím lépe :) Můžeš si pak objednat z ofik stránek: http://www.muastore.co.uk/ :)
      Přeji ti, aby ti koupě vyšla ;) :)

      Vymazat
  8. Já na té stránce koukala na štětce <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ty jsem upřímně nekoukala :D
      Ale hodně mě také zaujal jeden BB Cream :)

      Vymazat
  9. Právě jsem si od MUA při té velké akci dělala objednávku, tak jsem zvědavá, jaká ta značka bude (a jestli mi vlbec přijde, co jsem chtěla) :D

    OdpovědětVymazat