čtvrtek 27. prosince 2012

Vítačka + Moje první pocity z blogger

                   Tumblr_lqoqoafj2u1qkzfp1o1_500_large
Vítám tě tady v mém světě :)
Tak jsem oficiálně tady :) Tedy tak úplně oficiálně ještě ne, ale dávám tomu načas. Trošku mě zarazilo, jak je prostředí blogger opravdu jiné než na blog.cz, i když jsem věděla jak se věci mají, když jsem do této obří změny šla. Upřímně ze srdce doufám, že se věci obrátí k lepšímu ;)
Mám za sebou velký kus práce, ale před sebou také. Ne, že bych se s novým nastavením nezžila, ale jde to všechno ruku v ruce, takže to chce čas, než se moje tvorba dostane trošičku do podvědomí blogspotu. Ani pořádně nevím, proč toto všechno píši, ale potřebovala jsem se vypsat ze svých dosavadních pocitů na nové doméně.
Málem bych zapoměla na jeden problém, i když nevím, jestli se mi to jenom nezdá, ale když jsem zkoušela na google vyhledat tento blog, tak se mi nezobrazil, a to ani když jsem psala opravdu podrobně, co hledám. Tak snad se mýlím :)
Pro zajímavost: za chvíly to bude rok, co jsem s blogováním začala, to to utíká :)
Taky bych se chtěla svěřit s tím, že jsem tady spokojená, až na ten pomalý rozjezd. Hold začínání s čistým štítem má svá úskalí :)
Už se těším na ten pocit, až uvidím svěho prvního oficiálního odběratele ;D

Mějte se se všichni krásně a nádherně zároveň :)

vaše "nová" blogerka

20 komentářů:

  1. tak veľa šťastia :) a pozývam ťa na GIVEAWAY na mojom blogu o vybíjaný golierik. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WOW můj první koment v historii blogger blogu :D děkuji moc :) omlouvám se, ale nejsem si jistá, jestli se zapojím, protože si myslím, že asi stejně nevyhraji, ale podívám se ráda ;) :)

      Vymazat
  2. tak i já tě vítám! :)
    přeji,aby se vše obrátilo k lepšímu a klapalo jak má :)
    klidně se stanu tvým 1. odběratelem :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pro mne čest :D
      Děkuji moc ;)
      Ten pocit je úžasný :)

      Vymazat
  3. Tak by sis s tím (s nákupy) měla hlavně pohnout, než ti to lidi všecko vykoupí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ zrovna dneska jsem si pořádila v DM dvě nová "malovátka", která určo představím :D
      Ale to jsem z nákupy ještě nezkončila :D

      Vymazat
  4. taky jsem přecházela, je to tady o milion procent lepší :) jsem tvoje nová čtenářka, tak můžeš být i ty moje :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blog.cz je podle mě jenom fraška oproti blogger a to jsem tu jenom chvíli :)
      Děkuji moc ;) :)
      Moc si toho vážím :)
      Budu moc ráda tvoje čtenářka ;)

      Vymazat
  5. Ať se ti tu líbí a hlavně daří! Já už bych na blog.cz nikdy nešla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Já už také ne ;) :)
      Udělám za blog.cz jednu velkou tečku a půjdu dál :)

      Vymazat
  6. hodně štěstí s blogem:))

    Heddy
    a-little-bit-style.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. děkuji moc :) budu ho potřebovat, protože jsem přišla o jednu "pravidelnou" čtenářku, která asi nevydržela moje velké kopírování článků z mého starého blogu :D

      Vymazat
  8. Přeji hodně štěstí, za chvíli se do toho určitě naplno dostaneš! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za podporu ;) :)
      Je hrozně fajné číst si takovéto milé komentáře ;) :)

      Vymazat
  9. Sice si ještě tolik nevím rady s nastavením, ale mám to tu taky radši než na blogu. :P
    Hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ;) Já taky někdy šíleně tápu např. nad HTML :)
      Děkuji moc ;) :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Takovéto komentáře dodávají sílu na blogu pracovat ;) vlastně ne jenom na blogu ;D :)

      Vymazat