12/27/2012

Vítačka + Moje první pocity z blogger

                   Tumblr_lqoqoafj2u1qkzfp1o1_500_large
Vítám tě tady v mém světě :)
Tak jsem oficiálně tady :) Tedy tak úplně oficiálně ještě ne, ale dávám tomu načas. Trošku mě zarazilo, jak je prostředí blogger opravdu jiné než na blog.cz, i když jsem věděla jak se věci mají, když jsem do této obří změny šla. Upřímně ze srdce doufám, že se věci obrátí k lepšímu ;)
Mám za sebou velký kus práce, ale před sebou také. Ne, že bych se s novým nastavením nezžila, ale jde to všechno ruku v ruce, takže to chce čas, než se moje tvorba dostane trošičku do podvědomí blogspotu. Ani pořádně nevím, proč toto všechno píši, ale potřebovala jsem se vypsat ze svých dosavadních pocitů na nové doméně.
Málem bych zapoměla na jeden problém, i když nevím, jestli se mi to jenom nezdá, ale když jsem zkoušela na google vyhledat tento blog, tak se mi nezobrazil, a to ani když jsem psala opravdu podrobně, co hledám. Tak snad se mýlím :)
Pro zajímavost: za chvíly to bude rok, co jsem s blogováním začala, to to utíká :)
Taky bych se chtěla svěřit s tím, že jsem tady spokojená, až na ten pomalý rozjezd. Hold začínání s čistým štítem má svá úskalí :)
Už se těším na ten pocit, až uvidím svěho prvního oficiálního odběratele ;D

Mějte se se všichni krásně a nádherně zároveň :)

vaše "nová" blogerka