3/26/2012

Citáty od Johna Lennona

John Lennonn byl květinové dítě celým srdcem. Jeho citáty stojí za to si přečíst, hladí u srdce.
Každý září jako měsíc, jako hvězdy, jako slunce. Každý září. Přidej se.

Život je to, co se děje, když se zabýváme jinými věcmi.

Netrhejte motýlům křídla, vždyť oni pak pláčou. Nešlapte po kytkách, vždyť kytky tak krásně voní. Nezabíjejte lásku, vždyť láska je křehká jako ty kytky, a hlavně nezabíjejte lidi, vždyť lidi se milují.

Říkáš: miluji déšť, když však prší, jdeš se schovat, abys nezmokl. Říkáš: miluji slunce, když však svítí, jdeš se schovat do stínu. Mám strach, že mi jednoho dne řekneš: miluji tě.

Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život.

Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe.

Láska je nejkrásnější trápení, které tkví v ponížení lidské hrdosti...

Jediný prostředek, jak život snést - považovat ho za krásný.

Hledáš-li pravdu, nedívej se dál než k svému srdci.

Life is what happens to you while you are busy making other things.

Utrhl jsem květinu a zvadla mi. Chytil jsem motýla a umřel mi v dlaních. Pochopil jsem, že krásných věcí se lze dotýkat jen srdcem.