11/28/2015

Pihatost v kurzu

- Organizační poznámka: Tak já nevím, mám nebo nemám zahrnout do článků i pozdrav? Co myslíte? -

Dnes pro vás mám takovou mou malou odezvu na aktuální trend, ve kterým jedu už od mala (od dob, kdy to trendy nebylo).

Je úsměvné sledovat trendy. Řeknete si, sakra, jak to, že je to v kurzu zrovna teď?
Pihy. Znamínka krásy. Já je v dětství neměla ráda, nikdo je moc neměl a když, tak v mnohem menší míře, než já. Všichni "cool people" ve školce byli s čišťounkým sladkým obličejíkem. Ale jinak má maličkost sladce vcelku vypadala. Začátek puberty byl s pihami masakr. Přímé útočení kvůli nim nebylo, to mělo jiné nepochopitelné důvody, ale zrovna, podle názoru ostatních, mi na kráse nepřidávali.
Dnes k nim přistupuji jako ke své součásti, dodatku, detailu, který mne dělá tím, kým jsem.

A co mě vlastně přimělo psát zrovna o nich? Jedna americká umělkyně přišla s nápadem vyrábět "pihaté tetování". V prodeji bude v lednu a představuji si ho jako plato teček k zastřižení podle libosti, na nos, tváře, zadek,... má to vydržet až týden a cena se bude pohybovat v přepočtu na Kč okolo jednoho tisíce.
Většinou chceme to, co nemáme a tak se přizpůsobíme podle své touhy.


s láskou blogerka