11/22/2015

Anglické výročí - vol. I

Blíží se datum, kdy má maličkost objevovala krásy Anglie. Došlo mi... vždyť já měla v plánu udělat z  cesty spešl článek a neudělala. Náprava! :)
Fotky jdou tak, jak probíhala naše cesta. Nakonec vzhledem k množství fotek rozdělím téma do dvou článků :D - vol. I je z Belgie, kde jsme strávili den :)

Po noci strávené v autobusu (umírala jsem -_-, ale naštěstí přežila) jsme dojeli do Bruselu. První zastávka byla v Atomiu.

 
Výhled z něj byl skvělý.

Zaujala mne i interiérová výzdoba.

Pod námi byl vidět celý park "Mini Evropy", do kterého jsme měli také možnost jít, ovšem bylo to vybrat si buď Atomium nebo Park. U mě byla volba jasná. Navíc jsme tu měli výhodu - dva v jednom, podívali jsme se i tam :D

 Jaké symboly evropských měst vidíte? :D

Zkrátka Brusel.

V jedné části Atomia probíhala výstava "Orange dreams" ve stylu retra.

The Beatles ♥ "We are live in a yellow submarine..." :D

"Make love, not war!"

Záblesky orange retro módy.

To je žihadlo :D

Připomíná mi Twiggy ♥

A poslední výhled z Atomia.

Tento tunel měl barevné zářivky, které blikaly a do toho hrála taková futuristická hudba.

Tahle fotka není úplně zaostřená, ale wafle k Belgii prostě neodmyslitelně patří. Osobně jsem ochutnala wafli s jahodami a čokoládou, mňam! :)

Očarovali mě stanice místní stanice metra. Každá měla své umělecké vyjádření, svou identitu.

Vánoční balící dekorace Bruselu.

Bruselské náměstí.

 Pouliční umělec. Mně by byla strašně zima :D

 Street art (y)

 Tady jsou dvě fotografie Evropského parlamentu, kterou jsme také navštívili. Absolvovali jsme všichni prohlídku detektoru kovu, ne všichni s úspěchem, ale nakonec všichni prošli. Dostati se nám do ruky průvodci na kód, který načítal kódy u exponátů o historii EU.


U příštího "výcucu", tentokrát přímo z Anglie, ahoj ♥

s láskou mou vlastní
blogerka