8/15/2015

LN and ArtWall

S mým přítelem jsme se podíleli na zvelebení umělecké stěny v našem městě. No, není to super? :D
Koncept měl být vše okolo "já" a naše hlavy dohromady vytvořili sérii fotek, které měly "odrážet" mé já, přičemž jich vzniklo okolo sta, tři podle nás nej šly na úpravu do PS a byly odeslány.
Bojovala jsem za to, aby se i má polovice ukázala před fotoaparátem, nechtěla, příště tak snadno neunikne ;)
A tato fotka byla vybrána a visí na stěně:

Oficiální soupiska jmen autorských příspěvků výstavy:

I když bych měla nejvíce fandit naší fotografii, tak si nemohu pomoci vyjádřit sympatie k této :3
Má strašně moc do sebe - naturální, lidské... odraz našeho jednání v přírodě, naše rozpolcenost, naše maska, naše nedostupnost,... alespoň tak si to vykládám já :) ... tleskám :)

A tato je taková úsměvně pěkná fotografie :D

Jedno špatné snad za mnou, články se píší, prázdniny se chýlí se konci a já se na vás těším u dálšího postu, tentokrát klasického :))

Mějte se překrásně ♥
Vaše na-stěně-visící-blogerka